ببینید ، لحظه وحشتناک برخورد اتوبوس شهری با چند موتورسیکلت پشت چراغ ، راننده اتوبوس سکته کرد ؛ چند نفر کشته و مجروح شدند

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در یک حادثه دلخراش رانندگی در استان مادایا پرادش هند، یک راننده اتوبوس هنگام رانندگی دچار عارضه قلبی شد و با چند موتورسوار تصادف کرد.

ببینید ، لحظه وحشتناک برخورد اتوبوس شهری با چند موتورسیکلت پشت چراغ ، راننده اتوبوس سکته کرد ؛ چند نفر کشته و مجروح شدند

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در صحنه های دراماتیکی که دوربین های هدایت و رانندگی در شهر جبل پور در استان مادایا پرادش هند ضبط کردند، یک اتوبوس شهری پس از مرگ راننده آن بر اثر حمله قلبی ناگهانی با چندین موتورسیکلت برخورد کرد.

به گفته پلیس، در این حادثه یکی از موتورسوارها کشته شده و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

به گفته منابع پلیس، شرایط می توانست بدتر باشد، اما اتوبوس با سرعت نسبتاً پایینی حرکت می کرد.

پلیس گفت که 6 نفر از جمله مسافران اتوبوس و دو کودک در یک ریکشا به شدت مجروح شدند. یک فرد مسن که با اتوبوس تصادف نموده بود در حین درمان جان باخت.

هاردف پال 60 ساله راننده این اتوبوس بوده که به مدت یک دهه با سرویس اتوبوس شهری کار می کرد. ایست قلبی ناگهانی منجر به مرگ وی شد و روی فرمان افتاد و منجر به فاجعه شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، لحظه وحشتناک برخورد اتوبوس شهری با چند موتورسیکلت پشت چراغ ، راننده اتوبوس سکته کرد ؛ چند نفر کشته و مجروح شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، لحظه وحشتناک برخورد اتوبوس شهری با چند موتورسیکلت پشت چراغ ، راننده اتوبوس سکته کرد ؛ چند نفر کشته و مجروح شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید