بای بای قبض های کاغذی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه سال جاری خبرداد و گفت: زیرساخت های لازم برای اجرای این کار آماده شده است.

بای بای قبض های کاغذی

شرکت ملی گاز ایران، روح اله نوریان اضافه کرد: در شرکت های گاز استانی، با استفاده از سرویس های پیامکی، تلفنی، ایمیل و یا مراجعه کنتورخوان، اقدام به جمع آوری شماره موبایل و ثبت خوداظهاری مشترکان در این باره شده، که تا به امروز بیش از 7 میلیون شماره همراه مشترکان جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای همه 23 میلیون مشترک گاز، مبلغی حدود 850 میلیارد ریال به صورت سالانه در هزینه های آشکار صرفه جویی خواهد شد، بعلاوه ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان، تسریع در وصول مطالبات و نیز حفظ محیط زیست از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

به گفته مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران، برای اجرای این طرح، پروژه ای با عنوان (ESB (Enterprise Service BUS در دستورکار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته است که مطابق اقدام های اجرا شده و برنامه ریزی های به عمل آمده، پیش بینی می گردد تا اواخر مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

نوریان از مشترکان گاز سراسر کشور درخواست کرد تا به وسیله یکی از درگاه های اطلاع رسانی مانند وب سایت و شماره پیامک شرکت ملی گاز ایران یا شرکت های گاز استانی، اطلاعات پرونده ای خود را کامل نمایند.

منبع: شهر خبر

منبع: اُکالا

به "بای بای قبض های کاغذی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بای بای قبض های کاغذی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید