این کتاب بچه هایی را که از مسیر اصلی خود دور شده اند به زندگی باز می گرداند

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، داستان آسمان همواره آبی نیست را پیتر اچ.رینولدز نویسنده و تصویرگر کانادایی برای بچه ها نوشته و تصویر نموده است.

این کتاب بچه هایی را که از مسیر اصلی خود دور شده اند به زندگی باز می گرداند

این داستان، ماجرای دختر هنرمندی به نام ماریسول را روایت می نماید که عاشق نقاشی است و می خواهد با هم کلاسی هایش روی دیوار کتابخانه مدرسه نقاشی بکشد. هر کدام از بچه ها قرار است یک بخش را نقاشی نمایند و ماریسول، تصویر کردن آسمان را برعهده گرفته است؛ اما رنگ آبی ندارد.

در این کتاب می خوانیم که عصر وقتی اتوبوس مدرسه می آید تا ماریسول به خانه برگردد با تماشای رنگ غروب خورشید، فکری به ذهنش می رسد و ادامه داستان.

داستان آسمان همواره آبی نیست را محبوبه نجف خانی ترجمه و کتاب های پرنده آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی منتشر نموده است.

نویسنده و تصویرگر داستان، این کتاب و نقاشی های مچاله و کجا با این عجله را سه گانه خلاقیت می داند و معتقد است اگر هنر او بتواند بچه هایی را که از مسیر اصلی خود دور شده اند به زندگی بازگرداند، زندگانی اش معنا پیدا نموده است.

پیتر اچ. رینولدز از جمله پرفروش ترین تصویرگران نیویورک تایمز است و آنچه برای بچه ها می نویسد و تصویر می نماید، تجریه زیسته خود اوست.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "این کتاب بچه هایی را که از مسیر اصلی خود دور شده اند به زندگی باز می گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کتاب بچه هایی را که از مسیر اصلی خود دور شده اند به زندگی باز می گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید