امروز آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو ، 4 خودرو حراج شده چیستند؟

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، امروز آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق العاده تازه خودروهای ایران خودرو است. در این طرح رانا پلاس، پژو 207، دنا پلاس و پژو پارس بنزینی زیر قیمت بازار عرضه شده و با قرعه کشی به مشتریان برنده تحویل داده خواهد شد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو ، 4 خودرو حراج شده چیستند؟

حتی زیان بیش از 100 هزار میلیارد تومانی ناشی از ارزان فروشی و وجود 140 هزار خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازان هم باعث نشده که آنها دست از فروش فوق العاده و توزیع رانت بردارند.

در آخرین پیش فروش قرار است بزرگترین خودروساز دولتی کشور چهار خودرو را با قیمتی ارزان تر از بازار و با زمان تحویل 90 روزه در اختیار تعداد محدودی از مشتریان قرار دهد.

در فروش فوق العاده تازه خودروهای ایران خودرو قیمت خودرو پارس بنزینی در حالی 140 میلیون تومان است که قیمت این محصول در بازار به بیش از 280 میلیون تومان می رسد. برندگان قرعه کشی این خودرو عملا با پرداخت مبلغ یک خودرو گویی دو خودرو دریافت کرده و رانت قابل توجهی به جیب خواهند زد.

ثبت نام برای این خودروها تا امروز جمعه، 23 مهر ماه ادامه دارد.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت 180 میلیون و 391 هزار و 811 تومان عرضه می شود. این محصول در بازار 268 میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 207 دستی سقف شیشه ای نیز در طرح حراج ایران خودرو، 216 میلیون و 263 هزار و 91 تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار 337 میلیون تومان داد و ستد می شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح تازه حراج ایران خودرو، به قیمت 390 میلیون و 89 هزار و 327 تومان در اختیار برندگان قرار می گیرد. این محصول در بازار 463 میلیون تومان قیمت دارد.

بخشی از نظرات مخطبان وبلاگ آریابلاگ درباره این طرح را در گزارش فروش فوق العاده ایران خودرو مهر 1400 بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "امروز آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو ، 4 خودرو حراج شده چیستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو ، 4 خودرو حراج شده چیستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید