اطلاعیه دولت درباره جاماندگان دریافت یارانه

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در پی دستور ریاست جمهوری در مورد آنالیز شرایط کلیه هموطنانی که تا به امروز یارانه دریافت نمی کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه دولت درباره جاماندگان دریافت یارانه

بر اساس این اطلاعیه آن دسته از هموطنانی که تا به امروز اصلا یارانه دریافت نمی نموده اند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند می توانند برای ثبت نام به منظور آنالیز شرایط مالی خانوار خود به درگاه ملی خدمات دولت به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.

در این اطلاعیه از عموم جاماندگان یارانه ای که احتیاج به آنالیز شرایط خانوار خود دارند دعوت می گردد که ابتدا به سایت my.gov.ir مراجعه و بر اساس کد ملی و استعلام دهک کاربر شرایط دریافت یارانه خود را استعلام کنند.

در اطلاعیه دولت آمده است که چنانچه هموطنان عزیز به دهک اعلام شده و قطع یارانه خود اعتراض دارند به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه کنند و در صورت پذیرش اعتراض، یارانه دهک خانوارهای نو از اردیبهشت ماه 1401 پرداخت خواهد شد.

در انتها این اطلاعیه درخواست می گردد که به منظور جلوگیری از اختلال در آنالیز شرایط خانوارها، متقاضیان بر اساس رقم آخر کد ملی خود (زوج و فرد) در روزهای معین شده مراجعه کنند.

براین اساس کسانی که رقم آخر کد ملی آن ها زوج است در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و افرادی که رقم آخر کد ملی آنها فرد است در روزهای فرد (یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه) برای استعلام شرایط خانوار خود مراجعه کنند.

منبع: فرارو

به "اطلاعیه دولت درباره جاماندگان دریافت یارانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه دولت درباره جاماندگان دریافت یارانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید