ادعای انتخاباتی ترامپ با هدف پول درآورن و طرفدار جمع کردن است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ به نقل از روزنامه ایندیپندنت، آدام کینزینگِر (Adam Kinzinger) عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا امروز یکشبه در واکنش به کوشش های دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی این کشور برای تغییر در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 خاطرنشان کرد: خدای من، کوشش کنی همه جا را به آتش بِکشی؛ چون نمی توانی باخت را تحمل کنی.

ادعای انتخاباتی ترامپ با هدف پول درآورن و طرفدار جمع کردن است

عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در این باره اضافه نمود: هیچ شواهدی دال بر وقوع تقلب وجود ندارد و هیچ چیز نیست، جز خوی تندمزاجی و تئوری های توطئه. شرم آور است. حزب جمهوری خواه را بازسازی کنیم.

وی در این باره توضیح داد: تمام این حرف هایی که دونالد ترامپ و دیگر دغل بازهای کنگره درباره ششم ژانویه می زنند، شرح ساده ای دارد: آن ها با سرزنش دیگران و با علم به اینکه نمی توانند کاری پیش ببرند، فقط از این راه پول در می آورند و طرفدار جمع می نمایند. این مسئله غم انگیز است و یک کلاهبرداری تمام عیار است.

انتقاد تند قانون گذار هم حزبی ترامپ در حالی مطرح می گردد که رئیس جمهور کنونی آمریکا دیروز اعلام نموده بود: دیوان عالی آمریکا در قبال تقلب گسترده ای که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 رخ داد کاملاً ضعیف و ناکارآمد عمل کرد. ما مدارک قطعی از تقلب داریم؛ اما آنها حاضر نیستند آنالیز نمایند و می گویند نه! اگر ما انتخاباتی متقلبانه داشته باشیم، کشوری نخواهیم داشت. یک نظامی جوان که در افغانستان کار می نماید به من گفت انتخابات در افغانستان بسیار امن تر و بسیار بهتر از انتخابات 2020 آمریکا است. انتخابات ما که میلیون ها و میلیون ها رای پستی تقلبی داشت، انتخابات یک کشور دنیا سومی بود. رئیس جمهور قلابی!

این در حالیست که قرار است کنگره در تاریخ 6 ژانویه (17 دی)، حکم کالج الکترال را تائید کند؛ حال آنکه ترامپ با امتناع از پذیرش شکست، از هواداران خود خواسته تا در آن روز به خیابان ها بریزند.

مراسم تحلیف احتمالی بایدن و واگذاری کاخ سفید به او، در تاریخ 20 ژانویه (اول بهمن) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم نموده اند؛ واقعیتی که نقصان عظیم در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادعای انتخاباتی ترامپ با هدف پول درآورن و طرفدار جمع کردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای انتخاباتی ترامپ با هدف پول درآورن و طرفدار جمع کردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید