شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در الیگودرز و ازنا

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در شهرستان های الیگودرز و ازنا اطلاع داد.

شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در الیگودرز و ازنا

به گزارش وبلاگ آریابلاگ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی امروز سه شنبه 17 تیرماه در این خصوص گفت: به منظور توسعه و ترویج صنایع دستی در استان، دوره های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی و هنرهای سنتی در شهرستان های الیگودرز و ازنا شروع شده است.

قاسمی گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در استان، این دوره های آموزشی با رعایت محدودیت های محیطی و پروتکل های بهداشتی و حفاظتی ارسال شده از سوی وزارت بهداشت و وزارتخانه متبوع و همچنین حفظ فاصله گذاری اجتماعی حداکثری در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه برای برگزاری این دوره های آموزشی اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال هزینه خواهد شد اضافه نمود: این کلاس های آموزشی در شهرستان الیگودرز در رشته های چوقابافی، گلیم بافی و جاجیم بافی و در شهرستان ازنا در رشته های آیینه کاری و چرم دست دوز طی یک دوره سه ماهه و به صورت رایگان برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد .

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان هدف از برگزاری این دوره های کوتاه مدت آموزشی صنایع دستی را ایجاد حرفه آموزی، نشاط و کسب مهارت های فنی عمومی و تخصصی در حوزه هنرهای دستی و سنتی دانست و بیان داشت: با این چشم انداز در صدد فراوری مولد و اشتغال دیرپا در سطح جوامع هدف هستیم.

منبع: میراث آریا

به "شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در الیگودرز و ازنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره های آموزشی صنایع دستی در الیگودرز و ازنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید