آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، اعلام محدودیت ترافیکی جاده ها تا روز شنبه؛ هراز و کندوان برفی است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، معاون مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه بارش برف و باران و در آزادراه های تهران - شمال و قزوین-رشت بارش باران داریم، گفت: رانندگان محورهای برف گیر حتما زنجیر چرخ داشته باشند.

آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، اعلام محدودیت ترافیکی جاده ها تا روز شنبه؛ هراز و کندوان برفی است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مهدی مخبر درباره آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور بیان نمود: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های اردبیل ، گیلان ، مازندران ، البرز و تهران و بارش باران در بعضی از محورهای استان های کردستان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، همدان و قزوین، گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت راه ها افزود: در حال حاضر در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه بارش برف و باران و در آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت بارش باران داریم.

مخبر ادامه داد: در دیگر جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

وی تأکید کرد: با توجه به بارش برف در بعضی محورهای کوهستانی، رانندگان محورهای برف گیر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سلامت تجهیزات گرمایشی خودرو خود، مطمئن باشند.

معاون مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین شرایط ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان نمود: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان بعلاوه آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-شمال، نشان می دهد.

مخبر درباره شرایط ترافیکی دیگر جاده های کشور گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده پل فردیس ، حدفاصل مهرویلا تا پلیس راه مهرشهر و محدوده کمالشهر، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده هشتگرد و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس، نشان می دهد.

وی درباره آخرین شرایط مسدودی جاده های کشور گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان و محور خرم آباد-پل دختر به علت نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود است.

معاون مرکز مدیریت راه ها ادامه داد: بعلاوه محور لاسم - ارجمند در استان مازندران و محور ریگان - ایرانشهر به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

افزایش تردد خودرو در جاده ها بر اساس آمار ترددشمارها

مخبر افزود: کل تردد جاده ای در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2407 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل 9.6 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.4، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج-تهران با 145 هزار تردد، آزادراه کرج -قزوین با 140 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با 135 هزار تردد، ثبت شد.

محدودیت ترافیکی جاده ها تا روز شنبه 21 آبان 1401

تردد موتورسیکلت تا ساعت 06:00 روز شنبه 21 آبان، در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 24:00 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 24:00 روز آدینه 20 آبان از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روز آدینه 20 آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 22:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن درمحدوده مشاء به صورت مقطعی یک طرفه انجام می گردد.

در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، اعلام محدودیت ترافیکی جاده ها تا روز شنبه؛ هراز و کندوان برفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور ، اعلام محدودیت ترافیکی جاده ها تا روز شنبه؛ هراز و کندوان برفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید