70 درصد هزینه های اخذ استاندارد صنعت هوایی بلاعوض به شرکت ها اعطا می گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: 70 درصد هزینه های اخذ استاندارد در قالب تسهیلات بلاعوض در اختیار شرکت های دانش بنیان فعال حوزه صنعت هوایی قرار می گیرد.

70 درصد هزینه های اخذ استاندارد صنعت هوایی بلاعوض به شرکت ها اعطا می گردد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ آریابلاگ، سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، در رویداد معرفی احتیاج های فناورانه صنعت فرودگاهی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، تأسیس این صندوق را بر اساس قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان با سرمایه 3000 میلیارد تومان دانست و وظیفه آن را حمایت اقتصادی از شرکت های دانش بنیان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اقتصادی این صندوق در قالب های متنوعی، چون تسهیلات اقتصادی، صدور ضمانت نامه، سرمایه گذاری و توانمندسای تعریف شده است، ادامه داد: در این رویداد های فناورانه چند خدمت مهم مد نظر است که امکان تبادل فناوری میان شرکت های دانش بنیان و مشتریان را فراهم می نماید؛ چرا که هدف از برگزاری این رویداد ها یاری به تجاری سازی محصولات دانش بنیان شرکت ها است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه نمود: تجربه به ما ثابت نموده است که در این رویداد زمینه آشنایی دستگاه ها و مراکز مختلف از دستاورد های شرکت های دانش بنیان فراهم می گردد، ضمن آنکه شرکت ها نیز در جریان احتیاجمندی های فناورانه دستگاه ها قرار می گیرند. بر این اساس در صورتی که دستگاه ها و طرف تقاضا با شرکت های دانش بنیان وارد همکاری های تجاری سازی شوند، مشمول خدمات اقتصادی این شرکت خواهند شد.

ملکی فر اعطای تسهیلات لیزینگ 36 ماهه را از جمله این تسهیلات نام برد که در قالب آن دستگاه هایی که مایل به خرید محصولات دانش بنیان باشند، 20 درصد قیمت خرید را پرداخت و 80 درصد آن را در قالب لیزینگ 36 ماهه پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد فناورانه در حوزه فرودگاه ها، یادآور شد: بر این اساس هر کدام از فرودگاه ها و یا شرکت های خدمات هوایی قرارداد هایی با شرکت های دانش بنیان منعقد نمایند، احتیاجمند دریافت ضمانت نامه از سوی این شرکت ها هستند که صندوق نوآوری و شکوفایی ضمانت نامه هایی، چون حسن انجام کار و ضمانت نامه های بانکی را اعطا خواهد نمود.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی جبران کسری نقدینگی شرکت های دانش بنیان، تسهیلات فراوری صنعتی و تسهیلات نمونه سازی را از دیگر خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان نام برد و گفت: بر این اساس صد درصد هزینه های تحقیقات برای تکمیل محصول به صورت تسهیلات چهار درصد پرداخت خواهد شد.

ملکی فر اخذ استاندارد ها را از الزامات صندوق هوایی نام برد و یادآور شد: تا 70 درصد هزینه های اخذ استاندارد به صورت بلاعوض به شرکت ها اعطا می گردد تا این شرکت ها بتوانند وارد زنجیره فراوری فرودگاه ها شوند.

به گفته وی در این رویداد 282 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 229 نفر از سوی شرکت های دانش بنیان و 35 نفر از غیر شرکت های دانش بنیان بودند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: در نمایشگاه دستاورد های فناورانه این رویداد 83 شرکت دانش بنیان محصولات خود را در این زمینه ارائه کردند، ضمن آنکه 32 صنعت و سازمان مرتبط نیز در آن حضور دارند.

ملکی فر برگزاری پنلی با عنوان چالش و راه چاره های دستیابی به فرودگاه مدرن و هوشمند، برگزاری دو نشست ارائه توانمندی های فناورانه شرکت های دانش بنیان و سه نشست ارائه احتیاج های فناورانه را از دیگر برنامه های جنبی این رویداد نام برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "70 درصد هزینه های اخذ استاندارد صنعت هوایی بلاعوض به شرکت ها اعطا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد هزینه های اخذ استاندارد صنعت هوایی بلاعوض به شرکت ها اعطا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید