5 مزیت چاپ دیجیتال برای بسته بندی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، 5 مزیت چاپ دیجیتال برای بسته بندی

هدر هیل، مدیر بازاریابی یک شرکت ارائه دهندۀ بسته بندی بهداشتی و راهکار ها، در تهیۀ این مقاله نقش داشته است.

5 مزیت چاپ دیجیتال برای بسته بندی

1. چاپ دیجیتال قادر است جریان کاری بسته بندی شما را کوچک کند.

در گذشته، چاپ سنتی مراحل بسیاری را طی می کرد، از فراوری هنر گرفته تا ساخت صفحات و در نهایت چاپ. این به معنی وجود فرصت وقوع خطا، نقص و ضایعات در هر یک از این مراحل بود.

ظهور فناوری رایانه به صفحه (CTP) بسیاری از این مراحل دستی را حذف کرد، اما عواملی مانند هزینۀ کار اضافی برای آماده سازی و صاف کردن صفحۀ حروفچینی شده، بالاتر بودن هزینۀ داخلی کیفیت (نواقص) و استفاده از صفحات باعث می گردد برای رسیدن به کمترین قیمت احتیاج به طولانی تر شدن زمان چاپ باشد. ظهور چاپ افست دیجیتال، این فرایند را به تنها چند مرحله کاهش داده چرا که فرایند فراوری چاپ کاملاً دیجیتالی و کاملاً فشرده شده است.

بیشتر بخوانید : 10 مرکز بهترین چاپ دیجیتال تهران سال 99

2. چاپ دیجیتال می تواند گزارۀ ارزش را تا حد زیادی بالا ببرد.

این امر در نتیجۀ صرفه جویی در هزینه ها و مزایای کنار گذاشتن موجودی از رده خارج، کاهش زمان ارائه به بازار، سریعتر شدن زمان چرخش سفارش، کاهش قابل توجه زمان چرخه ها و حذف چندین مرحله بین اثبات/مفاهیم و نمونه های اولیه است. چاپ دیجیتالی همچنین باعث صرفه جویی در هزینۀ عملکردهای قبل از چاپ و هزینه در هر هزار چاپ برای برچسب ها یا کارتن ها می گردد.

3. چاپ دیجیتال باعث افزایش بازده زنجیرۀ تأمین می گردد.

با یک زنجیرۀ تأمین فشرده، موارد زیر را تجربه خواهید کرد:

  • بازۀ زمانی کوتاه تر بین دریافت تأییدیۀ سازمان غذا و دارو (FDA) و ورود بسته بندی برای داروها و دستگاه ها جدید.
  • انتقال سریعتر به مرحلۀ فراوری.
  • سفارشی سازی سادۀ طرح برچسب ها برای بهتر هدف قرار دادن بازارهای کوچکتر، محافظت از برند ها و پیاده سازی راهکار های پیگیری و ردیابی.
  • راه اندازی مقرون به صرفۀ یک برند یا گسترش برند به بازارهای جدید برای شناسه های SKU با حجم کم.
  • سرعت ارزیابی و آزمون بازار برای طرح های جدید.

بیشتر بخوانید : 50 ایده خلاقانه و جذاب بسته بندی 2020

4. چاپ دیجیتال داده های متغیر روی بسته بندی را ساده می نماید.

چاپ دیجیتال https://www.chapkhone.info/digitall-printing/، چه روی برچسب ها و چه کارتن ها، چاپ داده های متغیر درون خطی را به چندین شکل آسان می نماید. این چاپ دارای قابلیت پشتیبانی از توسعۀ یک شجره نامه الکترونیکی و قابلیت پیگیری و ردیابی به وسیله سریال دار کردن هر برچسب یا کارتن تاشو، با استفاده از یک کد منحصر به فرد عددی یا الفبایی، بارکد یک بعدی یا دو بعدی می باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

5. چاپ دیجیتال نسبت به چاپ معمولی از سازگاری بیشتری با محیط زیست برخوردار است.

اولاً، مرحلۀ آماده سازی و صاف کردن صفحۀ حروفچینی شده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد زیرا چاپ دیجیتال برچسب های خوب را در عرض چند دقیقه فراوری می نماید. این باعث کاهش ضایعات جوهر، مواد و فرآیندهای پشتیبانی می گردد. در بعضی موارد، کاربران متوجه شده اند که فراوری دیجیتال نسبت به فرآیندهای معمولی به میزان چهار برابر جوهر کمتری استفاده می نماید. و از آنجا که از هیچ شابلونی استفاده نمی گردد، از هدر رفتن و هزینۀ بیشتر جلوگیری می گردد. جوهرهای دیجیتال مبتنی بر روغن معدنی بوده و برای تماس غیرمستقیم با مواد غذایی مورد تأیید می باشند.

منبع: مجله چاپخونه

به "5 مزیت چاپ دیجیتال برای بسته بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مزیت چاپ دیجیتال برای بسته بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید