25 واحد تولیدی در شهرک گلخانه ای نودهک در دست ساخت است

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: 25 واحد تولیدی در شهرک گلخانه ای نودهک در دست احداث است و مراحل مختلف ساخت را پشت سر می گذارد.

25 واحد تولیدی در شهرک گلخانه ای نودهک در دست ساخت است

حسینی مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین با بیان این که 25 واحد فراوریی در شهرک گلخانه ای نودهک در دست ساخت است، گفت: از این تعداد پنج واحد فراوریی در دست ساخت تقریبا آماده بهره برداری و فراوری است.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: مجموع مساحت واحد های گلخانه ای آماده بهره برداری و فراوری در شهرک گلخانه ای نودهک پنج هکتار است.

وی گفت: با تکمیل گازرسانی به شهرک گلخانه ای نودهک که قرار است با همکاری شرکت گاز استان قزوین تا انتها سال جاری محقق گردد، این واحد ها کشت و فراوری را شروع می نمایند.

این مسوول گفت: حدود 25 متقاضی دریافت نماینده زمین در شهرک گلخانه ای نودهک نیز هنوز عملیات ساخت و ساز را شروع ننموده اند و در صورت تداوم این رویه، خلع ید و آزادسازی اراضی و واگذاری آن ها به سرمایه گذاران تازه متقاضی دنبال و پیگیری می گردد.

حسینی با بیان اینکه دنبال اجرای زیرساخت ها در فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک هستیم، اضافه نمود: نودهک به یکی از مدرن ترین شهرک های گلخانه ای کشور تبدیل خواهد شد و قرار است واحد های آن به فراوری محصولات کشاورزی صادرات محور بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مصوب در زمان مقرر هرچه زودتر زیرساخت های مورد نظر را اجرایی و تکمیل نموده و اراضی آماده سازی شده را در اختیار سرمایه گذاران حوزه گلخانه قرار دهیم.

فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک در شهرستان تاکستان به مساحت 65 هکتار نیز طی سال های گذشته آماده سازی و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

در جریان سفر رئیس جمهور به استان قزوین، آماده سازی فاز دوم شهرک گلخانه ای نودهک به مساحت 500 هکتار به تصویب رسید

وبلاگ آریابلاگ قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "25 واحد تولیدی در شهرک گلخانه ای نودهک در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 واحد تولیدی در شهرک گلخانه ای نودهک در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید