یک ابرقایق تفریحی یا مگایات لوکس با 160 متر طول، 8 عرشه، چندین استخر، زمین بسکتبال کامل و آشیانه ای برای 10 هلی کوپتر

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، ساخت یک کشتی سوپریات یا مگایات یک پروژه بزرگ است ولی ساخت یک مگایات با 8 عرشه به نام Galleon از طریق یک شرکت آلمانی Beiderbeck Designs کاملا یک مفهوم تازه و بزرگ است.

یک ابرقایق تفریحی یا مگایات لوکس با 160 متر طول، 8 عرشه، چندین استخر، زمین بسکتبال کامل و آشیانه ای برای 10 هلی کوپتر

کشتی سرگرمیی Galleon چندین طبقه است و آن قدر فضای تفرحی و امکانات رفاهی و سرگرمی دارد که به راحتی می تواند با یک شهربازی مدرن رقابت کند.

این هیولای شناور در آب، 525 فوت (تقریبا 160 متر) طول دارد و طراح آن فردی به نام Steve Kozloff است. او خواسته رویای یک شهر کاملا شناور در آب را محقق کند؛ شهری با امکانات رفاهی و سرگرمی فراوان و بی وقفه برای مسافرانی که می خواهند به نقطه دوری سفر کنند یا روزهای طولانی دور از شهرهای شلوغ و پرترافیک و آلوده زمینی باشند.

چون کشتی سرگرمیی Galleon بیش از میزان بزرگ است؛ به آن لقب مگایات (megayacht) می دهند. ما در این کشتی 8 عرشه با 8 دکل بزرگ بادبانی می بینیم که ظرفیتی برای پذیرایی از 200 میهمان با 20 اقامت گاه خصوصی فراهم می کند.

قرار است این کشتی سرگرمیی لوکس با 5 موتور الکتریکی دیزلی که مجموعا 10 هزار اسب بخار قدرت تولید می کنند؛ آب ها را شکافته و حداکثر سرعتی معادل 19 گره یا 10 هزار مایل دریایی داشته باشد. البته، در سفرهای کاملا سرگرمیی و سرگرم کننده می تواند با سرعت 10 گره حرکت کند.

کشتی مگایات Galleon دارای یک آشیانه 4500 فوت مربی (419 متر مربع) کاملا امن و ایزوله برای نگهداری از 10 هلی کوپتر است. به علاوه، برای چندین بالگرد میهمان هم مناطقی روی عرشه ها در نظر گرفته شده است.

امکانات رفاهی و سرگرمی این کشتی واقعا بی انتها و تعطیل ناپذیر هستند. شاهد دو استخر داخلی بزرگ و دو استخر رودخانه ای هستیم؛ به همراه چندین رستوران و کافه و پارک. همه این ها به جز یک مجموعه ورزشی داخلی کشتی با یک زمین بسکتبال کامل، زمین تنیس، چهار زمین هندبال و وسایل ورزشی دیگر است.

در طراحی این سوپریات از خلاقیت و ابتکارات زیادی استفاده شده است تا از هر فضای کشتی بتواند استفاده های چندگانه داشت. مثلا، استخرهای سرپوشیده این کشتی به گونه ای طراحی شدند که می توان با کشیدن یک کاور روی آن ها به نام آلاچیق هم استفاده شوند. 6 قایق تندرو هم در بخش پارکینگ این کشتی مشاهده می شود. البته، پارکینگ این کشتی بسیار بزرگ تر است و می تواند 4 زیردریایی U-Boat Worx Nemo و 21 واترکرافت شخصی را به همراه 12 ناوچه در خود جای دهد.

در انتها باید به 12 قایق نجات اشاره کنیم که هر یک ظرفیتی 30 نفره دارند و به سرعت می توان آن ها را به دریا پرتاب کرد.

منبع: یک پزشک

به "یک ابرقایق تفریحی یا مگایات لوکس با 160 متر طول، 8 عرشه، چندین استخر، زمین بسکتبال کامل و آشیانه ای برای 10 هلی کوپتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ابرقایق تفریحی یا مگایات لوکس با 160 متر طول، 8 عرشه، چندین استخر، زمین بسکتبال کامل و آشیانه ای برای 10 هلی کوپتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید