گل محمدی: 3 امتیاز ملاقات مقابل پیکان برای ما ارزشمند بود، فعلاً نمی توانیم درباره نقل وانتقالات صحبت کنیم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: سه امتیاز ملاقات مقابل پیکان برای ما خیلی ارزشمند بود و برای دریافت آن کوشش زیادی کردیم.

گل محمدی: 3 امتیاز ملاقات مقابل پیکان برای ما ارزشمند بود، فعلاً نمی توانیم درباره نقل وانتقالات صحبت کنیم

به گزارش خبرنگار وبلاگ آریابلاگ از مشهدمقدس، یحیی گل محمدی پس از فزونی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در جمع وبلاگ آریابلاگ گفت: این سه امتیاز برای ما خیلی ارزشمند بود و برای دریافت آن کوشش زیادی کردیم. با توجه به نتایج اخیر و امتیازات زیادی که از دست داده بودیم، سه امتیاز بازی برای ما اهمیت زیادی داشت که خوشبختانه کوشش مضاعف بازیکنان نتیجه داد تا به برد ازرشمندی دست پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: بازی از نظر فنی یکی از بازی های خوب ما بود. با توجه به نمایش های خوبی که از پیکان و موقعیت های شان دیده بودیم، بازیکنان ما در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردند و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. این برای ما مهم بود که بتوانیم بازی را ببریم. از آن طرف، حریف دفاع فشرده و خوبی چیده بود و رد شدن از دفاع این تیم کار راحتی نبود. در هر صورت تا جایی که توانستیم از فضای به وجود آمده استفاده نموده و روی دروازه پیکان ارسال داشتیم. حتی خواستیم از بازی مستقیم استفاده کنیم. با فشاری که بازیکنانم آوردند در نهایت توانستیم سه امتیاز را بگیریم که این کارشان ارزنده بود. ما دقیقه ای گل زدیم که حریف نمی توانست دیگر کاری پیش ببرد. بازیکنانم با اراده ای که داشتند، حق شان بود که سه امتیاز را کسب نمایند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص داوری بازی هم گفت: خورشیدی یکی از داورهای خوب ما بوده و هست و در مجموع داوری خوبی را امروز به نمایش گذاشتند. شاید بعضی ها بگویند چون تیم ما برده است، این حرف را می زنیم، اما این طور نیست و خورشیدی یکی از داوران خوب ایران است، داوری که کارش را خوب انجام می دهد.

گل محمدی در خصوص بحث جذب بازیکن در نیم فصل دوم گفت: در مجموع عملکرد ما در نیم فصل اول بد نبود و خوب بود. این فرصت را داریم در تعطیلات نیم فصل خودمان را تقویت کنیم، اما الان در ذهن من به جز بازی با تراکتور چیز دیگری نیست. بازی های ما آنقدر فشرده است که نمی توانیم درباره نقل وانتقالات صحبت کنیم.

وی درباره شرایط مصدومان تیمش گفت: نمی دانم و فردا شرایط شان معین می گردد. یکی از بازیکن ما در تیم امید است و دو بازیکن نیز مصدوم هستند. البته بازیکنان جوانی که فرصت بازی کردن پیدا نموده اند، عملکردشان بد نبوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: 3 امتیاز ملاقات مقابل پیکان برای ما ارزشمند بود، فعلاً نمی توانیم درباره نقل وانتقالات صحبت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: 3 امتیاز ملاقات مقابل پیکان برای ما ارزشمند بود، فعلاً نمی توانیم درباره نقل وانتقالات صحبت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید