کلانتری: قضاوت برای تیم های بزرگ شکل دیگری است، هیچ وقت دستم را برای استعفا بالا نمی برم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: قضاوت برای ما همواره یک شکل دیگری است اما برای تیم های بزرگ یک سر سوزن هم نمی گذرند.

کلانتری: قضاوت برای تیم های بزرگ شکل دیگری است، هیچ وقت دستم را برای استعفا بالا نمی برم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آریابلاگ، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پس از تساوی یک - یک تیمش برابر پیکان گفت: اگر در خصوص بازی صحبت کنم محکوم هستیم و اگر هم حرف نزنم باز هم محکوم هستیم. تنها چیزی که با آن کمی دلمان آرام شد یک غلطک ماشینی بود که آن را هم از ما دریغ کردند.

وی اضافه کرد: حریف می دانست که چه شرایطی داریم، آنها خوب بازی کردند و به بازی مستقیم روی آوردند و ما بازی را روی زمین آوردیم و دیدیم نمی گردد و ما هم آغاز به بازی مستقیم کردیم. در این شرایط نامطلوبی که بود باز موقعیت گیرمان آمد، تیمی که در این زمین و با این شرایط 3،4 موقعیت خوب گیرش می آید و نمی تواند آنها را به گل تبدیل بکند محکوم به باخت است.

کلانتری با بیان اینکه اگر توپ های ما در دقیقه 93 داخل گل می رود لطف خداست، توضیح داد: چند موقعیت تک به تک داشتیم که به گل تبدیل نشد. در این زمین و با این شرایطی که بوده، یک توپ این شکلی هم داخل زمین می رود و بازی مساوی می گردد. اگر مربیان تیم حریف اینجا فنی صحبت نمی نمایند و می گویند در خصوص مسائل فنی نمی توانیم صحبت کنیم باید این موضوع به همه ما از بالا به پایین بر بخورد.

سرمربی فجر سپاسی ادامه داد: اگر به من می گفتند با هزینه شخصی خودم یک غلطک ماشینی می آوردم و زمین را صاف می کردم. ای کاش این موضوع را به من می گفتند! در زمین حافظیه فقط یک غلطک ماشینی می خواهیم. اینها را به چه کسی بگوییم الان قرن بیست و یکم است. من از بازیکنانم ایراد می گیرم، 4 تا موقعیت گرفتند تک به تک، گلر هم یک دستش را بالا بعد برده و تسلیم بعد توپ را به آسمان می زنیم! بازیکن ما پنالتی را به شکم طرف مقابل می زند. روزی که با این شرایط سخت در این زمین سخت باید می بردیم نبردیم، از تاکتیک و تکنیک نباید چیزی بگوییم. نه تیم حریف می تواند توپ را کنترل کند نه ما، نه می توانیم یک فکر اساسی کنیم.

وی اضافه کرد: از پیمان رنجبری ممنون هستم در موقعیت تک به تک نهاده شد بازی جوانمردانه را رعایت کرد در حالی که تیمشان یک هیچ جلو بود می توانست نتیجه را دو هیچ کند اما توپ را بیرون زد، قشنگی و زیبایی امروز این ملاقات همین صحنه بود.

کلانتری گفت: با این شرایط موقعیت های مختلفی را پشت دفاع حریف ساختیم اما نتوانستیم این موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم.

سرمربی فجر در خصوص عملکرد تیم داوری توضیح داد: در این بازی 10 تعویض انجام شد و سه دقیقه وقت اضافه گرفت. داور گفت که من 4 دقیقه در نظر گرفتم اما با گذشت سه دقیقه بازی را تمام شده اظهار داشت. من گفتم که چرا 4 دقیقه را در نظر نگرفتی در حالی که تیم من دو گل در دقایق آخر زده و امید به زدن گل هم دارد؟ نمی گویم در یک دقیقه گل می زنیم، اما در یک بازی که 10 بازیکن تعویض شدند و دروازه بان هم مصدوم شده و به زمین افتاده 3 دقیقه اضافه گرفت؟ این بازی 6 تا 7 دقیقه وقت اضافه داشت. قضاوت برای ما همواره یک شکل دیگری است اما برای تیم های بزرگ یک سر سوزن هم نمی گذرند.

وی درباره اینکه وقت آن نرسیده که تغییراتی در سطح مدیریتی تیم اتفاق بیفتد گفت: سرمربی تیم هستم و این مسائل به من ارتباطی ندارد و کار فنی می کنم. اگر هیئت مدیره و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ببیند که شرایط فنی مناسبی ندارم می توانند اقدام نمایند اما من در مسائل مدیریت نمی توانم دخالت کنم.

کلانتری اضافه کرد: اینجا پشت قواره من نیست و تیم را با عشق دوست دارم. الان هم که هستم از من این درخواست را داشته اند که مانده ام. اگر شما می توانید صحبت کنید که یک زمین درستی به ما بدهند که آبروی ما نرود. آقای نویدکیا با همه امکانات می گوید می خواهم بروم او را رها نمی نمایند. من زیر نظر هیئت مدیره هستم. من وقتی از اینجا بروم طرفدار تیم و عاشق تیم خواهم بود. هیچ وقت دستم را برای استعفا بالا نمی برم و تا آخرین لحظه می جنگم، می جنگم و می جنگم اما ناامید نمی شوم و کارم را انجام می دهم و هر وقت من را نخواستند طرفدار تیم فجر می شوم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلانتری: قضاوت برای تیم های بزرگ شکل دیگری است، هیچ وقت دستم را برای استعفا بالا نمی برم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: قضاوت برای تیم های بزرگ شکل دیگری است، هیچ وقت دستم را برای استعفا بالا نمی برم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید