کاهش موارد کرونا مثبت در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی از کاهش موارد کرونا مثبت بستری در بیمارستان های استان اطلاع داد.

کاهش موارد کرونا مثبت در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در هفته اخیر شاهد کاهش موارد کرونا مثبت بستری در سطح بیمارستان استان بودیم.

او گفت: در این مدت موارد کرونا مثبت به 165 نفر و موارد مثبت بستری در بیمارستان به 51 نفر کاهش پیدا نموده است.

شریف زاده گفت: مجموعه ای از عوامل از جمله افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بعلاوه تزریق واکسن کرونا دست به دست هم داده اند که امروز شاهد کاهش موارد کرونا مثبت بستری در سطح بیمارستان های استان باشیم.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: با ادامه فرایند واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی می توان شاهد کاهش موارد بیشتر کرونا مثبت بستری در بیمارستان ها بود.

او گفت: تا به امروز تعداد کمی از کارکنان ادارات واکسن کرونا دریافت ننموده اند که طبق آیین نامه ابتدا تذکر شفاهی و و در نهایت تذکر کتبی دریافت می نمایند.

شریف زاده گفت: یکی از دلایلی که باعث شده موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه افزایش پیدا کند دیر مراجعه کردن بیماران مشکوک به کرونا به بیمارستان است که این مورد در شهرستان طبس بیشتر است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: موارد مرگ و میر ناشی از کرونا همچنان فرایند افزایشی دارد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش موارد کرونا مثبت در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش موارد کرونا مثبت در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید