کاش در این شرایط نساجی برابر پرسپولیس بازی نمی کرد ، دوست داشتم پرسپولیس با من هم قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:فزونی این تیم به گونه ای بود که مقابل همه رقبا سرتر بود و این کادرفنی و بازیکنان را که می بینم شادمان می شوم.

کاش در این شرایط نساجی برابر پرسپولیس بازی نمی کرد ، دوست داشتم پرسپولیس با من هم قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ محمد رویانیان در خصوص قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت: این قهرمانی را به همه طرفداران پرسپولیس تبریک می گویم چرا که آنها همیشه حامی تیم بودند و حلاوت و شیرینی این قهرمانی گوارای وجود آنها باشد. واقعاً هیچ چیزی بهتر از قهرمانی پرسپولیس وجود نداشت که باعث شد دل میلیون ها طرفدار شاد گردد. من این قهرمانی را به کادر فنی، کادر مدیریت، بازیکنان، اعضای هیأت مدیره و همه دست اندرکاران و کارمندان باشگاه پرسپولیس تبریک می گویم چون این قهرمانی حاصل زحمات آنها است.

وی اضافه نمود: زحمات زیادی کشیده شد تا این تیم قهرمان گردد و باید به همه کسانیکه در این قهرمانی نقش داشتند خداقوت بگویم. البته دوست داشتم که در این شرایط نساجی مقابل پرسپولیس قرار نگیرد چرا که به هر حال من مازندرانی هستم و نساجی را دوست دارم. ای کاش در این شرایط نساجی مقابل پرسپولیس قرار نمی گرفت چون برای من سخت بود که این شرایط را ببینم. امیدوارم فصل بعد هم موفقیت های پرسپولیس به صورت پی درپی ادامه داشته باشد اما از طرفی برای تیم هایی که سقوط کردند هم ناراحت هستم چرا که زحمات زیادی کشیدند اما در نهایت نتوانستند در لیگ برتر بمانند و این مسئله ناراحت کننده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که دوست داشتید پرسپولیس در زمان شما هم قهرمان لیگ برتر می شد، مطرح کرد: شادمانم که پرسپولیس بدون من قهرمان شد چرا که شایستگی این مسئله را داشت و در همه بازی ها شایسته عمل کرد. رجحان پرسپولیس به گونه ای بود که مقابل همه رقبا سرتر بود و این کادرفنی و بازیکنان را که می بینم شادمان می شوم. شاید دوست داشتم در این شرایط حضور داشتم و پرسپولیس با من هم قهرمان می شد اما من برای ساختارسازی باشگاه کوشش کردم هرچند که قهرمانی هم ضروری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاش در این شرایط نساجی برابر پرسپولیس بازی نمی کرد ، دوست داشتم پرسپولیس با من هم قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاش در این شرایط نساجی برابر پرسپولیس بازی نمی کرد ، دوست داشتم پرسپولیس با من هم قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید