پیروزی سپاهان با دبل روزبهان، تقسیم امتیازات در بم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران/اصفهان هفته سوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل وچان و تساوی شهرداری سیرجان و بم به انتها رسید.

پیروزی سپاهان با دبل روزبهان، تقسیم امتیازات در بم

در چهارچوب رقابت های هفته سوم در دور نهایی امروز (شنبه- 9اسفندماه) از ساعت 13 دو ملاقات برگزار گردید.

در اصفهان تیم فولاد مبارکه سپاهان که هفته گذشته مقابل شهرداری سیرجان شکست سنگینی را متحمل شد و دیگر مهناز امیر شقاقی سرمربی خود را بر روی نیمکت نداشت، توانست میهمان خود وچان کردستان را شکست دهد.

ترکیب تیم فولاد مبارکه سپاهان:

میترا نظری، فاطمه اردستانی، کوثر کمالی، زهرا پورحیدر، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، شیدا تخشا، مینا نافعی و هادیه کر.

مربی: رضوان رضایی

ترکیب تیم وچان کردستان:

سمیرا محمودپور، زهرا قنبری، فاطمه مخدومی، گلنوش خسروی، هلاله عبدالهی، پروین فرهادی، غزاله صالحی پور، فاطمه شبان قهرود، سمیه خسروی، فاطمه قاسمی و پریسا گراوندی.

سرمربی: فاطمه صادقی.

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که با توجه به نتایج هفته گذشته خود به شدت به 3 امتیاز این ملاقات با گل های زیاد نیاز داشتند. این مساله موجب شده بود تا دو تیم از همان ابتدا حملات زیادی را بر روی دروازه یکدیگر داشته باشند.

مینا نافعی که در این بازی به جای زهره کودایی درون دروازه سپاهانی ها ایستاده بود توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

شقایق روز بهان در دقیقه 34 اولین گل سپاهان را وارد دروازه وچان کرد، شماره 17 طلایی پوشان دو دقیقه بعد نیز در دقیقه 36 نیز گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا در این بازی دبل نموده باشد.

در دقیقه 40 در حالیکه هاجر دباغی درون محوطه جریمه وچانی ها صاحب توپ بود با خطا متوقف شد، دباغی این فرصت را با زدن توپ به بیرون از دروازه از دست داد.

در دقیقه 45 در حالیکه همه منتظر سوت انتهای بودند، سپاهانی ها نیز مرتکب خطای هند شدند که با درخشش نافعی ناکام ماندند. این در حالی بود که به دلیل تخلف دروازه بان، رضوی دستور تکرار ضربه پنالتی را داد که در مرحله دوم نافعی با سیوهای خود مانع گلزنی بازیکنان وچان شد.

در نیمه دوم وچانی ها برای جبران گل های خورده کوشش بیشتری کردند و موقعیت های زیادی را از دست دادند، بازیکنان سپاهان نیز موقعیت های زیادی خلق کردند اما با بی دقتی از دست دادند تا این ملاقات در نهایت با همان دو گل روزبهان در نیمه اول به انتها برسد.

دو تیم شهرداری بم و شهرداری سیرجان نیز به تساوی یک بر یک رسیدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیروزی سپاهان با دبل روزبهان، تقسیم امتیازات در بم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سپاهان با دبل روزبهان، تقسیم امتیازات در بم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید