نیمه دوم بورس امروز، سهامداران را امیدوار کرد ، زور فملی به شستا نرسید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در سرانجام معاملات بازار سهام در دومین روز آذرماه، شاخص کل بورس پس از 6 روز مثبت با افتی 0.56 درصدی به کار خود سرانجام داد. این در حالی بود که شاخص کل هم وزن نیز 0.23 درصد کاهش یافت. معاملات امروز بازار سهام در حالی به سرانجام رسید که شاخص کل بورس در ابتدای معاملات حدود 30 هزار واحد ریخته بود اما پس از حدود 45 دقیقه فرایند معاملات بهبود یافت و در نهایت میزان افت شاخص به 7 هزار واحد رسید.

نیمه دوم بورس امروز، سهامداران را امیدوار کرد ، زور فملی به شستا نرسید

در جریان معاملات امروز بورس بیش از یک میلیون و 561 هزار معامله انجام شد که طی آن 17.5 میلیارد سهم با ارزش حدود 15 هزار میلیارد تومان داد و ستد شد. سه نماد فارس، فولاد و شستا تاثیرگذارترین نمادها بر منفی شدن شاخص کل بورس بودند و معاملات مثبت فملی و کچاد نیز نتوانست از منفی شدن شاخص کل جلوگیری کنند.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل نزدیک یک واحد افت کرد و ارزش معاملات نیز 6.5 هزار میلیارد تومان به ثبت رسید.

در معاملات امروز بورس همچنین دو گروه خودرویی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و در مجموع حدود 5 هزار میلیارد تومان داد و ستد شدند. همچنین سه نماد شستا، خودرو و خساپا نیز پرمعامله ترین نمادهای بورس بودند.

بورس در حالی امروز به فرایند صعودی چند روز اخیر خود سرانجام داد که پیش بینی می شود با توجه به حجم خوب معاملات و همچنین بهبود فرایند معاملات در بیشتر نمادهای شاخص ساز در نیمه دوم بازار، فردا شاخص کل مجددا سبزپوش شود.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئو مشاهده کنید.

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2020/11/بورس-2-آذر.mp4

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس وبلاگ آریابلاگ بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "نیمه دوم بورس امروز، سهامداران را امیدوار کرد ، زور فملی به شستا نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه دوم بورس امروز، سهامداران را امیدوار کرد ، زور فملی به شستا نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید