مهم ترین دوشنبه سال برای استقلالی ها و استراماچونی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تیم فوتبال استقلال حتی با یک مساوی مقابل نساجی میتواند خود را 19 امتیازی نموده و دوباره در جدول بالاتر از رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

مهم ترین دوشنبه سال برای استقلالی ها و استراماچونی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آریابلاگ، آخرین باری که استقلال در رتبه بهتر از پرسپولیس قرار گرفته است، به لیگ پانزدهم برمی شود، جایی که استقلالی ها بعد از شکست 4-2 برابر پرسپولیس و فرصت دوباره برای رسیدن به صدر جدول، با دو پیروزی پیاپی برابر فولاد و سایپا توانستند از شکست پرسپولیس برابر نفت تهران نهایت استفاده را نمایند و در رتبه ای بالاتر از رقیب سنتی خود قرار بگیرند و در فاصله دو هفته مانده به سرانجام رقابت ها دوباره صدرنشین شوند.

این آخرین هفته ای بود که استقلالی ها بالاتر از رقیب سنتی خود در جدول قرار گرفته و از هفته بعد از آن که با شکست مقابل تراکتورسازی و رجحان پرسپولیس مقابل گسترش، صدر و قهرمانی و بالانشینی مقابل سرخ ها را از دست دادند، دیگر پیروز به انجام این کار نشدند. با این حال استقلالی ها که این روزها در فرم بسیار خوب تیمی قرار دارند و بردهای پیاپی را در حذفی و لیگ به دست آورده اند، برای شکستن این طلسم 1294 روزه و 103 هفته ای در جریان رقابت های لیگ (دو هفته در لیگ پانزدهم، 90 هفته در فصول 16 تا 18 لیگ و 11 هفته در لیگ نوزدهم) این فرصت را دارند حتی با یک مساوی خود را 19 امتیازی نموده و دوباره در جدول بالاتر از رقیب سنتی قرار بگیرند. نکته جالب اینکه در همان روز یعنی 19 اردیبهشت 95 که سلطه پرسپولیس بر استقلال در جدول دوباره شروع شد از همان روز تا امروز صدر جدول برای آبی ها نیز از دست رفت تا استقلالی ها به همین تعداد روز و هفته در حسرت صدرنشینی بمانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهم ترین دوشنبه سال برای استقلالی ها و استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین دوشنبه سال برای استقلالی ها و استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید