مراقبت آسان و تخصصی از بیماران با مرکز خدمات پرستاری در منزل ثمین

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، شیوع کرونا و ترس از ابتلا به این بیماری، شرایط را برای مراجعه به مراکز درمانی بسیار سخت کرد. به خصوص برای خانواده هایی که افراد سالمند یا بیمار در منزل دارند، نگرانی از ابتلا به کووید 19 مانع از انجام روتین های پزشکی برای این گروه می گردد؛ اینجاست که استفاده از خدمات استاندارد و با کیفیت پرستاری در منزل می تواند باعث آسودگی خاطر گردد.

مراقبت آسان و تخصصی از بیماران با مرکز خدمات پرستاری در منزل ثمین

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، بنابر اعلام مرکز پرستاری در منزل ثمین، عمده مسائل سالمندان هنگام بیماری بروز پیدا می نماید. در چنین شرایطی نگهداری تخصصی سالمندان بسیار ضروری به نظر می رسد. به خصوص این روزها که شیوع کرونا و پیدا کردن تخت خالی در بیمارستان و احتمال انتقال انواع عفونت ها و ... می تواند مسائل را بیشتر کند، مراقبت از سالمندان و همینطور مراقبت از بیماران را می توان به راحتی در منزل و با یاری مرکز تخصصی خدمات پرستاری در منزل ثمین انجام داد.

خدمات ثمین با کادر متخصص پرستاری

پرستاری از بچه ها بیمار یکی از دیگر خدمات مرکز ثمین است. والدین هنگام بیماری بچه ها، به جای تحمل اضطرابی مدام و سپردن کودک به بیمارستان ها که محیط آلوده ای به خصوص برای بچه ها محسوب می شوند، می توانند با صرف همان هزینه فرزند خود را به دستان پرتوان پرستاران متخصص بسپارند.

به این ترتیب از بابت راحتی و تامین احتیاجهای جسمی و روحی کودک خود مطمئن خواهند بود. ضمن اینکه به علت دوری از آلودگی و انواع عفونت ها فرآیند بهبود بیماری کودک نیز سریع تر پیش می رود.

مرکز خدمات پرستاری در منزل ثمین کار پرستاری را برای بیماران با مسائل مزمن نیز انجام می دهد. به هر حال بیماران در حالت عادی هم شرایط شنماینده ای دارند و بستری های طولانی مدت در محیط های بیمارستانی ممکن است باعث وخامت حال شان یا افت روحی ایشان گردد. شیوع بیماری کرونا نیز قطعا این شرایط را پیچیده تر نموده است.

بسیاری از این بیماران می توانند مراقبت های خود را با هزینه ای بسیار پایین تر در منزل و با یاری پرستاران خبره پشت سر بگذارند و در بسیاری از موارد الزامی به مراجعه و بستری در بیمارستان ندارند. این کار هم باعث بهبود روحیه بیمار شده، هم اینکه استرس فرد بیمار و اعضای خانواده اش هم کمتر می گردد.

قطعا پرستاری در منزل به آموزش ها و تخصص هایی احتیاج دارد که افراد بدون گذراندن دوره های مورد احتیاج نمی توانند از عهده برطرف احتیاجهای بیماران، سالمندان و بچه ها برآیند. به همین خاطر مراجعه به مراکز تخصصی پرستاری دارای پروانه معتبر وزارت بهداشت برترین گزینه برای چنین مواقعی محسوب می گردد.

مرکز پرستاری ثمین با در اختیار داشتن نیروهای ماهر و کادری متخصص به یاری بیماران و خانواده هایشان می آید و با ارائه خدمات مورداحتیاج، شرایط بهتری برای بیمار در منزل ایجاد می نماید.

پرستاری از بیماران در شرایط مساعد منزل

به طور کلی، این مرکز در راستای ارائه برترین خدمات درمانی و مراقبتی بیماران در منازل آن ها و حتی بیمارستان ها، در قالب مراقبت از بیمار و سالمندان شکل گرفته است. مرکز ثمین هدف خود را ارائه خدمات بالینی مناسب با استفاده از دانش و تجهیزات بروز می داند تا بیماران در زمانی کوتاه با حال عمومی مناسب به جمع خانواده خود بازگردند.

از سوی دیگر هزینه های زیاد بستری حتی در بیمارستان های دولتی و دریافت هزینه از همراه بیمار، باعث شده تا افراد بیشتر به فکر انتقال بیمار به خانه و انجام مراقبت های پزشکی در فضای منزل باشند تا در هزینه هایشان نیز صرفه جویی گردد.

با این حال شرایط شغلی اغلب افراد طوری است که نمی توانند تمام وقت خود را صرف مراقبت از بیمارشان نمایند. به همین علت بعضی مراکز مثل مرکز خدمات پرستاری ثمین شرایط مناسبی را فراهم نموده اند تا با اعزام پرستاران متخصص در منزل، امکان پیگیری درمان و بهبود سریع بیمار و آسودگی خاطر خانواده ها فراهم گردد.

بعضی از خدمات مرکز پرستاری ثمین در منزل ثمین بشرح زیر است:

خدمات موردی از قبیل: اعزام نیروی پرستار متخصص جهت تزریقات (عضلانی و وریدی)، واکسن، سونداژ، سرم تراپی، ساکشن ترشحات ریه، انواع پانسمان های پیشرفته زخم بستر، سوختگی، زخم های دیابتی. نمونه گیری انواع آزمایشات در منزل (آزمایش خون و تست سریع و PCR کرونا). باز کردن گچ، نوار قلب ثبت اعلائم حیاتی و ....

در بخش مراقبت: اعزام نیروی مراقب سالمند، کودک و بیمار به صورت شبانه روزی و مقطعی، پرستاران ویژه ICU و CCU جهت مراقبت از بیماران بد حال تحت نظر، سالم و ایمن سازی محیط برای سالمندان و بیماران، به همراه ارائه مشاوره تخصصی.

اعزام پزشک عمومی و متخصص جهت: ویزیت در منزل، رادیوگرافی، سونوگرافی، اکو قلبی عروقی، فیزیوتراپی

اعزام آمبولانس خصوصی جهت انتقال و جابجایی بیمار یا سالمند

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی (اکسیژن ساز، دستگاه NIV، ونتیلاتور، مانیتور علائم حیاتی، بای پپ، ویلچر، تخت بیمارستانی و ...)

بعلاوه انجام هولتر مانیتور قلب، تست تنفس اسپیورمتری ریه، شنوایی سنجی، تست خواب و آپنه، تست بویایی و چشایی در منزل به وسیله متخصصین.

مرکز پرستاری ثمین و راه های دسترسی به آن

افرادی که در پی پرستار برای مراقبت از بیماران و سالمندان هستند یا احتیاج به کودکیار برای نگهداری از بچه ها خود دارند، با خیال راحت می توانند به مجموعه ثمین اعتماد نمایند. این مجموعه برای انجام این کار پروانه بهره برداری مرکز مشاوره و ارائه مراقبت های پرستاری در منزل را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت نموده است و برای این منظور نیز پرستاران متخصصی را در اختیار دارد. در ضمن این مرکز به زودی خدمات مراقبتی و پرستاری خود را تحت پوشش بیمه های معتبر ارائه خواهد داد.

برای استخدام پرستار بیمار، پرستار کودک، پرستار سالمند و ... به راحتی می توان با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن مرکز خدمات پرستاری ثمین از خدمات این مجموعه بهره برد.

این وبسایت و اپلیکیشن همیشه به روزرسانی می شوند. ضمن اینکه مشتریانی که از خدمات مرکز ثمین استفاده نموده اند، می توانند مسائل و مسائل و بعلاوه پیشنهادات خود را به مدیریت این مجموعه منعکس نمایند تا به آن ها رسیدگی گردد.

در صورت احتیاج به خدمات در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به وسیله وب سایت saminnurses.com مرکز پرستاری در منزل ثمین و یا شماره تلفن 02179215 با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مراقبت آسان و تخصصی از بیماران با مرکز خدمات پرستاری در منزل ثمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقبت آسان و تخصصی از بیماران با مرکز خدمات پرستاری در منزل ثمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید