مدیر نو خانه مطبوعات استان قم معرفی گردید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، فخرالدین یوسف پور به عنوان مدیر تازه خانه مطبوعات استان قم انتخاب و معرفی گردید.

مدیر نو خانه مطبوعات استان قم معرفی گردید

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم در جلسه مورخ 29 مردادماه با استعفای محمدحسین همتی نژاد موافقت نموده و فخرالدین یوسف پور رئیس هیئت مدیره را با حفظ سمت و با رأی قاطع خود به عنوان مدیر خانه مطبوعات قم انتخاب کردند.

فعالیت مطبوعاتی یوسف پور از سال 79 با روزنامه 19 دی شروع شده و در رسانه های متعددی از جمله ایکنا، موج، پیغام، آینه پژوهش، گویه، اقتصاد آینده و اسکناس قلم زده است.

سه دوره عضویت در هیئت مدیره خانه مطبوعات قم و شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر در کارنامه رسانه ای او به چشم می خورد و در حال حاضر مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری پیغام آوران آوای طوبی و مدیر سایت خبری تحلیلی تابناک استان قم است.

خاطرنشان می گردد پیش از ظهر امروز در هفتادوهفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با حضور احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری و امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از کوشش های محمدحسین همتی نژاد در طول 20 ماه تصدی مدیریت خانه مطبوعات قم تجلیل و قدردانی شد.

همتی نژاد هم اکنون رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در قم و مدیر مسئول پایگاه خبری خبر قم (قمنا) است و گفته می گردد به علت کمبود وقت امکان ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات قم را نداشته است.

این فعال رسانه ای در دوران حضور بیست ماهه خود به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات عملکرد قابل قبولی داشت و به گفته او با کوشش اعضای هیئت مدیره در مجموع 500 میلیون تومان اعتبار جذب و در قالب برگزاری آیین های مختلف و تجلیل از اصحاب رسانه هزینه شده است.

منبع:شهر بیست

وبلاگ آریابلاگ قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدیر نو خانه مطبوعات استان قم معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر نو خانه مطبوعات استان قم معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید