فیلم ضجه های جهان جهانبخت با پیراهن مهراد جم ! ، تا کی فریبکاری !

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران: جهان جهانبخت با رفتن مهراد جم دست به انجام کارهای عجیبی می زند که تعجب مخاطبان را در پی داشته است، او این بار لباس مهراد را در آغوش گرفته و جیغ می کشد و ضجه می زند.

فیلم ضجه های جهان جهانبخت با پیراهن مهراد جم ! ، تا کی فریبکاری !

جهان جهانبخت یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است. جهان جهانبخت حواشی زیادی را از قدیم تا کنون برای خود ساخته است. چندی پیش رابطه جهان جهانبخت و مهرادجم یکی از داغ ترین اخبار در فضای مجازی بود.مهراد جم جهان جهانبخت را ترک کرد و به ایران بازگشت. جهان جهانبخت فیلم گریه های خود را پس از ترک شدن از طرف مهرادجم منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، جهان جهانبخت بعد از رفتن مهراد جم از لندن دست به انجام کارهای عجیبی زد. او با انتشار پست ها و استوری های متعددی در فضای مجازی از دوری مهراد جم بی تابی می نماید. جهان جهانبخت این بار لباس مهراد جم را در آغوش گرفته و گریه می نماید؛ مادر او هم استوری های متعددی از او می گیرند و د رفضای مجازی منتشر می نماید.

جهان جهانبخت و مهراد جم این بار سناریوی دیگری برای جذب مخاطب اجرا می نمایند. این جمله ای است که مخاطبان هر باره بیان می نمایند. بعضی از چهره های اینستاگرامی برای معروفیت خود حواشی زیادی را در فضای مجازی ایجاد می نمایند، قسمت مجذوب کننده این داستان ها مخاطبان هستند که از اهداف آنان آگاه هستند اما باز هم محو داستان های آن ها می شوند.

این بار جهان جهانبخت با گریه و بغل لایو می گذارد و از رفتن مهراد صحبت می نماید، فیلم عقدشان را انتشار می دهد و از عواطفش می گوید.

چند روزی است که خبر جدایی جهان جهانبخت و مهراد جم در فضای مجازی پخش شده و حتی اخبار رسمی هم در این مورد منتشر شد اما جهانبخت در لایو دیشب حرف های مهمی زد.در لایو یکشنبه 14 شهریور 1400 به این نکته اشاره نمود که کل ماجرای جدایی انها در طول 2 هفته رخ داده است و مهراد بچه را رها نموده است.رابطه جنجالی مهراد جم و جهان جهانبخت به طلاق کشید.

او در پاسخ به یک کاربر که این اقدامات را نمایشی برای دروغ بودن بچه دار شدن خواند گفت نه بچه نیفتاده است. در حالی که گریه می کرد گفت بچه به جهان خواهد آمد.لازم به ذکر است روز گذشته بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی اطلاع داد: پس از پی گیری های تهیه نماینده مهراد جمپو علاقه این خواننده برای بازگشت به ایران و فعالیت مجاز پس از طی مراحل قانونی مجدد، گفته م یشود مهراد جم به زودی به ایران باز میگردد.

شرحات جهان جهابخت

اره بچه ها ما ازدواج کردیم بچه دار شدیم ولی به قسمت زندگی دیگه مهراد تو ایران مونده بود، خانواده اش فشار زیادی روش داشتن که برگرد ایران وطنت، هر روز باهاش تماس میگرفتن گریه میکردن که برگرد دلمون برات تنگ شده.

مادرش گفت تو خودت بچه ای و نمیتونی از پس بچه بربیای لطفا برگرد ایران. به گزارش وقت صبح او ادامه داد از طرف دیگه دوستاش همینطور، همکاراش همه و همه هر روز با ویدیو کالهاشون و تماساشون ازش درخواست میکردن که برگرد و ابراز دلتنگی شدید می کردند.

همینطور تهیه نماینده سابقش بهش قول داد که شرایطی رو فراهم کنه که بتونه ایران به کارش ادامه بده و خب برای یه خواننده طبیعتا خوندن در کشور خودش لذتبخش تره تا موندن تو تنهایی و غربت.

دیگه همه اصرار زیادی داشتن و من هم از خودم و بچه گذشتم چون میدونستم از پسش برمیام.

با هم به تفاهم رسیدیم و قرار شد که همینروزا

برگرده و پیش خانواده اش باشه من وظیفه خودم دونستم که شرح مختصری داده باشم و این قضیه رو تموم کنیم نگران من هم نباشید هم مامانم پیشمه هم خدا هم بچه ام.

منبع: رکنا

به "فیلم ضجه های جهان جهانبخت با پیراهن مهراد جم ! ، تا کی فریبکاری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ضجه های جهان جهانبخت با پیراهن مهراد جم ! ، تا کی فریبکاری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید