فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، شانزدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس شروع شد و تا 16 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ آریابلاگ، تیم ها و شرکت های نوپای فعال در حوزه های نفت، گاز و پتروشمی، کشاورزی نوین، سلامت و تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی می توانند طرح های دارای ویژگی های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری، ساختار و مدل کسب وکار خود را با مراجعه به نشانی https://eservices.techpark.ir ثبت کنند.

پس از طی مراحل اولیه آنالیز و پذیرش طرح ها، تیم ها در فضای کار اشتراکی (کوآپ) مستقر می شوند و در طی دوره آماده سازی که شامل برنامه ها و آموزش های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت های اساسی استارتاپ ها و راه اندازی کسب و کار، عملیاتی نمودن آن ها و مواجهه با این موارد در میدان عمل می باشد، خود را مهیای پذیرش نهایی مرکز رشد می کنند.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت به وسیله صاحبان طرح شروع می شود و فرآیند عضویت با ارائه اطلاعاتی در خصوص تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می یابد. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می شود تا طرح ها از جنبه های بازار و فنی مورد آنالیز قرار گیرند.

در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم ها پس از پذیرش اولیه، به صورت فشرده بعضی مهارت های مهم و اصلی راه اندازی و مدیریت کسب و کار های نوآورانه را فرامی گیرند و در طول دوره به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت رسیدن به خاتمه دوره، در جلسه ای از کسب وکار خود دفاع خواهند کرد و درصورت تایید، واجد شرایط عضویت در مرکز رشد می شوند.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات، با شماره 021-76250250 داخلی 2227 و 2226 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، زیست بوم پارک فناوری پردیس با وجود شرکت های بزرگ و میانه موجود و شبکه ای از متخصصین و انجام بازدید های بین المللی، امکان تثبیت کسب وکار های نوپا را فراهم می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید