سقوط محبوبیت بایدن در میان جوانان آمریکایی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، بر اساس نتایج یک نظرسنجی نو، محبوبیت دولت آمریکا در میان جوانان این کشور افت چشمگیری داشته است.

سقوط محبوبیت بایدن در میان جوانان آمریکایی

به گزارش سرویس بین الملل وبلاگ آریابلاگ، نتایج یک نظرسنجی تازه نشان داد محبوبیت دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در میان جوانان این کشور از زمان ورود او به کاخ سفید کاهش چشمگیری داشته است.

به نوشته وبگاه خبری هیل، نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد، 39 درصد از آمریکایی های متعلق به نسل زِد (متولدین اواسط تا اواخر دهه 1990 تا متولدین اوایل دهه 2010)، عملکرد دولت بایدن را قابل قبول می دانند.

مقدار مقبولیت بایدن در میان این نسل از آمریکایی ها، اوایل ورود او به کاخ سفید 60 درصد بود که از سقوطی 21 درصدی حکایت دارد.

از سوی دیگر، مقبولیت رئیس جمهور آمریکا در میان نسل هزاره (متولدین بین سال های 1981 تا میانه 1994) نیز 41 درصد بود که نسبت به نظرسنجی های اجرا شده در اوایل آغاز به کار دولت او، 19 درصد کاهش داشته است.

از میان کل جامعه آماری این نظرسنجی، 67 درصد از جوانان سیاه پوست آمریکا عملکرد دولت بایدن را قابل قبول می دانند. این مقدار در ماه های اول آغاز به کار بایدن 87 بود.

پیش از این نیز محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تازهترین نظرسنجی شبکه سی بی اس نیوز و موسسه یوگاو به پایین ترین حد خود رسیده بود.

بر اساس این نظرسنجی، محبوبیت بایدن در اوایل آوریل (ماه میلادی جاری) به 42 درصد کاهش یافته که سی بی اس نیوز خاطرنشان کرد پایین ترین مقدار ثبت شده در نظرسنجی این شبکه است. پنجاه و هشت درصد از پاسخ دهندگان گفتند که عملکرد وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا را تایید نمی نمایند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس

به "سقوط محبوبیت بایدن در میان جوانان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط محبوبیت بایدن در میان جوانان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید