سانگ یانگ رکستون 2021 در ایران فراوری خواهد شد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، در روزهای گذشته فیلم ها و تصاویری از سانگ یانگ رکستون 2021 در فضای رسانه ای خودروی ایران منتشر شده است. این تصاویر نشان می دهد نورا موتور پارس پیروز به فراوری این خودرو در ایران شده است و قرار است تعهدات معوق رامک خودرو را به انجام برساند.

سانگ یانگ رکستون 2021 در ایران فراوری خواهد شد

از اوایل سال 96 شرکت رامک خودرو به تعهدات تحویل خودروی تیوولی عمل ننموده و تا اواسط سال 97 هم اقدام به ثبت نام مشتریان نموده است. این شرکت سال 96 ادعای ایجاد کارخانه و اقدام به تحویل نسخه فراوری داخل را با مشتریان عنوان کرد و از آنها امضای متمم قراردادی کاملاً یک طرفه به نفع خودش را گرفته است.

نورا موتور پارس این محصول را با قیمت 2.5 میلیارد تومان واگذار خواهد نمود که با کسر سود مشارکت و تخفیف های ارائه شده رقمی در حدود 1.9 میلیارد تومان برای خریداران تمام می گردد. البته از چگونگی معادل سازی مبالغ پرداخت شده در سال 1397 به وسیله خریداران اطلاعی در دست نیست.

سانگ یانگ رکستون از نمای روبه رو

مشخصات فنی سانگ یانگ رکستون 2021

در سانگ یانگ رکستون 2021 ابعاد و مشخصات فنی تغییر چندانی ننموده است؛ چراکه کره ای ها تغییراتی اساسی را برای نسل تازه کنار گذاشته اند: یعنی رکستون هنوز هم طول و عرضی 4850 و 1960 میلی متری دارد. فاصله بین دو محور آن نیز 2864 میلی متر به جای مانده است. این ابعاد برای عرضه تیپ های 5 و 7 نفره کافی به نظر می رسد. فضای قسمت بار این خودرو 610 لیتر است.

طراحی بیرونی سانگ یانگ رکستون 2021

جلوپنجره بزرگ با توری که اشکال 8 ضلعی الماس مانند روی آن تعبیه شده، نمای روبه رویی این خودرو را جسور نموده است. بعلاوه تغییر فریم چراغ ها و اضافه شدن مه شکن های LED، سانگ یانگ رکستون 2021 را تا حدودی نیز خشن نشان می دهد. کاپوت بلند و کشیده و خطوط جانبی کشیده این خودرو را مانند نسخه های قبلی اش عضلانی نموده است.

نمای پشتی سانگ یانگ رکستون

تیوولی درحال طی کردن مراحل فراوری در این شرکت است؛ به طوری که تیوولی در نسخه فیس لیفت معمولی و توربو نیز در نورا موتور پارس به صورت SKD فراوری خواهد شد. قیمتی که برای تیوولی فیس لیفت در نظر گرفته شده است، احتمالاً کمی بیش از 1 میلیارد تومان خواهد بود. سانگ یانگ رکستون 2021 با مدل 1400 در بازار آزاد با قیمتی در حدود 3.5 تا 4 میلیارد تومان قیمت گذاری می گردد.

آگهی های خرید و فروش سانگ یانگ رکستون

منبع خبر: پرشین خودرو

***

شما می توانید تازه ترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ آریابلاگ مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "سانگ یانگ رکستون 2021 در ایران فراوری خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانگ یانگ رکستون 2021 در ایران فراوری خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید