رتبه اول کیفیت برای اداره کل پست

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مدیر کل پست استان ایلام گفت: این اداره کل در ارزیابی عملکرد کیفی ارائه خدمات پستی، رتبه اول کیفی کشور را کسب کرد.

رتبه اول کیفیت برای اداره کل پست

به گزارش وبلاگ آریابلاگ به نقل از ایرنا، راهنمایی فیلی چهارشنبه 15 مرداد اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی، برنامه ریزی دقیق و منسجم و نظارت پیگیر همکاران واحدهای مختلف ستادی و اجرایی، پست ایلام توانسته است رتبه اول ارزیابی های عملکرد کیفی در بین ادارات کل پست استان های کشور در 4 ماه نخست سال 99 را به خود اختصاص دهد.

وی اضافه نمود: ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور به صورت ماهیانه و بر اساس کنترل و رصد شاخص های کیفی، نظیر توزیع به موقع، مدت زمان سیر مراسلات، مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذی نفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.

مدیر کل پست استان ایلام یادآور شد: شاخص های کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع پیروز و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می گردد.

فیلی ارائه خدمات و محصول باکیفیت را رمز پیروزیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد اداره کل پست استان ایلام بتواند با فراوری خدمات منعطف با نیازهای روز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این فرایند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

13 واحد پستی، 104 دفتر ای.سی.تی روستایی، 57 دفتر پیشخوان دولت و 7 دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در استان ایلام فعال است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رتبه اول کیفیت برای اداره کل پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه اول کیفیت برای اداره کل پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید