راه اندازی مرکز مهندسی تازه به وسیله Uber در تورنتو با 400 موقعیت شغلی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، پس از اعلام رسمی سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در رشد زیست بوم تکنولوژی در تورنتو، شرکت اوبر محل ساخت مرکز مهندسی بزرگ خود را معرفی کرد.

راه اندازی مرکز مهندسی تازه به وسیله Uber در تورنتو با 400 موقعیت شغلی

این ساختمان 5 طبقه که در 121 Bloor Street East واقع شده است، اولین مرکز مهندسی کانادایی شرکت اوبر می باشد که بیش از 200 کارمند را در خود جای داده و انتظار می رود در سال های آینده بیش از 400 کارمند دیگر را هم به استخدام درآورد.

طبق اعلام شرکت Uber، این اقدام فرصت هایی را برای مهندسان فعلی این شرکت فراهم می کند تا به تورنتو بروند، که بخشی از این افراد شامل کارشناسان کانادایی می شوند که به کشور خود باز می گردند و بعلاوه استعدادهایی از سایر نقاط دنیا را هم به تورنتو معرفی می کند.

دفتر نو در تورنتو، یازدهمین مرکز مهندسی اوبر در سطح دنیا به تعداد می رود و اولین کانون از نوع خود خواهد بود که پرچم این شرکت را در بالای گوشه شمال غربی این ساختمان به اهتزاز در خواهد آورد.

دفتر اوبر یک مرکز برای مهندسانی خواهد بود که بر روی توسعه عملکرد محصولات شرکت از جمله فروشگاه مواد غذایی اوبر، سلامت بازار اوبر، و ابزارهای فناوری و اقتصادی اوبر کار می نمایند. این مرکز کوشش های خود را بر روی پلت فرم تحویل مواد غذایی متمرکز می کند که نقش مهمی در توسعه کسب و کار مواد غذایی اوبر و ارائه محصولات این شرکت ایفا می کند.

دفتر مهندسی تورنتو شامل 468 میز، 60 اتاق کنفرانس، 13 کابین تلفن، 2 تراس بیرونی و یک کتابخانه می باشد.

Thuan Pham، مدیر ارشد بخش فناوری اوبر، اوایل پاییز گذشته اعلام کرده بود که توسعه این دفتر در زمان مناسبی برای مهندسین در آینده رخ خواهد داد.

وی در نطقی اضافه کرد:ما شروط بزرگی در نقشه راه خود داریم که چالش ها و فرصت های منحصر به فردی را برای مهندسان علاقمند به توسعه شهرهای خود، ایجاد می کند. هنوز امکان توسعه بیشتر در فعالیت های مهندسی شرکت اوبر وجود دارد و ما از جذب استعدادهای محلی و بین المللی در تورنتو برای پیشبرد اهداف بعدی شرکت خرسندیم.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "راه اندازی مرکز مهندسی تازه به وسیله Uber در تورنتو با 400 موقعیت شغلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز مهندسی تازه به وسیله Uber در تورنتو با 400 موقعیت شغلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید