خبرنگاران ناپایداری های جوی در بوشهر تداوم دارد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، بوشهر-خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ناپایداری های جوی در این استان به صورت رگبار پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد تداوم دارد.

خبرنگاران ناپایداری های جوی در بوشهر تداوم دارد

پیغام مساعدی روز سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ آریابلاگ اضافه کرد: این ناپایداری بیشتر در ساعت هایی از عصر و شب در بعضی مناطق استان بوشهر بویژه نواحی شرقی و مرتفع پیش بینی می گردد.

وی بیان نمود: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز تا سرانجام هفته، غبار محلی و در بعضی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده های غالب در این استان است.

مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد و درساعت هایی از عصر و شب در بعضی مناطق بویژه نواحی شرقی و مرتفع استان همراه با افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و در صبحگاه در بعضی مناطق با مه صبحگاهی پیش بینی می گردد.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 10 تا 32 و گاهی 38 کیلومتر در ساعت و در ساعت هایی از عصر و شب در بعضی نقاط بویژه نواحی شرقی و ارتفاعات بیش از 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی اضافه کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و در سواحل مرکزی در ساعت هایی از ظهر تا اواخر وقت امشب 60 تا 120 گاهی تا 150 سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 03:13 دقیقه بامداد، جزر اول 10:16، مد دوم 15:05 و جزر دوم 20:44 خواهد بود.

وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 48 و جم با 29 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

مساعدی یادآور شد: پیش بینی شده شرایط افزایش دمایی استان بوشهر تا سرانجام هفته جاری ادامه داشته باشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ناپایداری های جوی در بوشهر تداوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناپایداری های جوی در بوشهر تداوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید