حمله سرمربی جهانبخش به آقای خاص

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، رم فصل گذشته در فینال لیگ کنفرانس، فاینورد را شکست داد و حالا این دو تیم دوباره این بار در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. آرنه اسلات، سرمربی فاینورد پیش از این ملاقات به انتقاد از تاکتیک های ژوزه مورینیو در رم پرداخت.

حمله سرمربی جهانبخش به آقای خاص

این دو تیم سال گذشته در فینال لیگ کنفرانس در تیرانا آلبانی به مصاف هم رفتند که با گل نیکولو زانیولو رم توانست به پیروزی رسید و قهرمانی را به دست بیاورد.

اسلات، سرمربی فاینورد به مقایسه تیم فعلی رم با تیمی که سال قبل قهرمانی را در لیگ کنفرانس کسب کرد پرداخت. رم هم چنان همان مربی را دارد و ژوزه مورینیو هم چنان به همان شیوه بازی می نماید. تنها تغییر این است که آن ها سه بازیکن خوب مانند پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ و جینی فاینالدوم را انتخاب کردند.

اسلات گفت: سبک فوتبالی آنها شاید نتیجه بدهد اما من ترجیح می دهم بازی تیم هایی مثل منچسترسیتی و ناپولی را دیدن کنم. من در این مورد بسیار صادق هستم.

از گزینه های زیادی برای جایگزینی کارلو آنچلوتی سخن به میان می آید که یکی از آن ها ژوزه مورینیو است که در شرایط کنونی در رم مربیگری می نماید. تیم او اکنون در سری آ در رده سوم است و در لیگ اروپا هم حضور دارد و از دو طریق می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

همانطور که به وسیله کوریره دلواسپورت در ایتالیا گزارش شده، سرمربی پرتغالی میخواهد قرارداد خود با رم را که در ژوئن 2024 منقضی می گردد به خاتمه ببرد و دوست ندارد زودتر از موعد مقرر از این تیم جدا گردد. پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس در فصل گذشته که اولین عنوان قهرمانی باشگاه رم از سال 2008 بود، مورینیو راضی است که در این تیم ایتالیایی بماند.

رم در ملاقات بعدی خود باید در هلند به ملاقات فاینورد برود و در ادامه نیز در خانه به ملاقات اودینزه خواهد رفت.

منبع: فرارو

به "حمله سرمربی جهانبخش به آقای خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سرمربی جهانبخش به آقای خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید