تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر و گشایش دروازه تعامل با خارج

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، فرودگاه رامسر با درخواست رسمی استاندار مازندران به عنوان مرز مجاز رسمی کشور مصوب شد و با تحقق این مطالبه مهم مردمی، از این پس دروازه تعامل این شهرستان در حوزه های مالی، گردشگری و صادرات کالا با کشورها و بازارهای هدف گگردده می گردد.

تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر و گشایش دروازه تعامل با خارج

به گزارش وبلاگ آریابلاگ آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، درخواست رسمی مقام عالی دولت در مازندران مبنی بر اعلام مرز هوایی فرودگاه رامسر در شمار مرزهای مجاز رسمی کشور در وزارت کشور به تصویب رسید.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران اظهار کرد: فراهم شدن بسترهای لازم و توسعه باند فرودگاه رامسر و تجهیز این فرودگاه در دولت تدبیر و امید گامی مهم برای تقویت این فرودگاه است. با ایجاد مرز هوایی و بین المللی شدن پروازهای فرودگاه رامسر، از این پس پروازهای مستقیم از این فرودگاه به کشورهای همسایه و عتبات عالیات انجام می گردد.

  • بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر | مازندران پایلوت پروازهای خارجی می گردد

حسین زادگان ادامه داد: تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر نشان از عزم دولت برای توسعه اقتصای این منطقه دارد، با انجام و افزایش پروازهای خارجی و داخلی هواپیماهای متوسط پیکر به فرودگاه رامسر، عملا زمینه رونق صنعت، فراوری، گردشگری، صادرات، درآمدهای ارزی و ریالی و تقویت اشتغال مستقیم و غیرمسقیم فراهم و زمینه ساز ظهور و بالفعل شدن مزیت ها و قابلیت های بالقوه و توسعه مالی شهرستان و منطقه می گردد.

وی گفت: با توجه به اقبال قابل توجه گردشگران کشورهای مسلمان همسایه ایران از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق، زین پس امکان سفر مستقیم آنان به شهرهای غربی استان میسر می گردد.

استاندار مازندران توضیح داد: با تحقق این مهم؛ مردم می توانند سهم خود را از فرودگاه و صادرات محصولات کشاورزی و همچنین استفاده از ظرفیت های بزرگ گردشگری غرب استان بر سر سفره هایشان ببینند و به توسعه صادرات محصولات فراوریی شان در بخش های مختلف امیدوار باشند چراکه دروازه تعامل این منطقه با خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز گگردده شده است.

مقام عالی دولت در مازندران، تحقق اولویت های مردم بویژه تمهید زمینه ها و بسترهای لازم برای توسعه مالی و معیشت را از مهم ترین اولویت ها و برنامه های کاری خود عنوان نمود و یادآور شد: در سال جهش فراوری و با عنایت به ابلاغ 30 محور اولویت دار مالی به فرمانداران، ضرورت دارد همه مدیران و دست اندرکاران این بخش ها، نهایت اهتمام را برای شکوفایی مالی استان بخرج دهند.

استاندار مازندران در خاتمه از عنایت وزیر کشور، کوشش ها و پیگیری های همه دست اندرکاران این بخش و مدیرکل امنیتی و انتظامی برای تحقق این دستاورد مهم قدردانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر و گشایش دروازه تعامل با خارج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر و گشایش دروازه تعامل با خارج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید