تصاویر و حرف های پسر معلولی که رتبه 25 کنکور شد ؛ او حتی نمی تواند کتاب را ورق بزند ، اشک های شوق مادر اسماعیل؛ همواره او را نخبه صدا زدم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، اسماعیل نصراللهی، دانش آموز مازندرانی، به رغم معلولیت شدید، سال جاری پیروز شد رتبه 25 کنکور را به دست بیاورد.

تصاویر و حرف های پسر معلولی که رتبه 25 کنکور شد ؛ او حتی نمی تواند کتاب را ورق بزند ، اشک های شوق مادر اسماعیل؛ همواره او را نخبه صدا زدم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، سید اسماعیل نصراللهی جوان 18 ساله ای است که نمی تواند هیچ یک از اعضای بدنش را حرکت بدهد اما این مسئله محدویتی برای کسب مدال های رنگارنگ او نشده است.

نصراللهی مدال های افتخار بسیاری در رشته شطرنج دارد اما حالا او افتخار بسیار بزرگتری را کسب نموده و توانسته در کنکور سراسری سال جاری رتبه 25 رشته علوم انسانی را کسب کند!

این رتبه نتیجه 10 تا 12 ساعت مطالعه و درس خواندن او در طول روز بود.

مادر اسماعیل در این باره می گوید: همواره به او انگیزه و روحیه می دادم و همواره کلمه نخبه را در خصوص فرزندم به کار برده ام.

مادرش درباره شرایط جسمی فرزندش می افزاید: از 9 ماهگی به بعد متوجه شدیم که نمی تواند چهار دست و پا راه برود و پزشکان گفتند بیماری او جزو بیماری های نادر است!

مادر اسماعیل درباره نحوه درس خواندن فرزندش می گوید: پسرم به صورت درازکش درس می خواند و توان ورق زدن را ندارد و روزانه 10 تا 12 ساعت درس می خواند.

سید اسماعیل نصراللهی نیز درباره رشته ای که برای دانشگاه انتخاب نموده می گوید: دوست دارم در رشته فلسفه دانشگاه تهران درس بخوانم.

او دوست دارد نویسنده داستان های فلسفی گردد و از مسئولان دانشگاه تهران خواست با توجه به مسائل جسمانی اش، زمینه کلاس غیرحضوری را برای رشته فلسفه که مورد علاقه اش است فراهم نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر و حرف های پسر معلولی که رتبه 25 کنکور شد ؛ او حتی نمی تواند کتاب را ورق بزند ، اشک های شوق مادر اسماعیل؛ همواره او را نخبه صدا زدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر و حرف های پسر معلولی که رتبه 25 کنکور شد ؛ او حتی نمی تواند کتاب را ورق بزند ، اشک های شوق مادر اسماعیل؛ همواره او را نخبه صدا زدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید