تصاویر ، اجاره سرسام آور عمارت 5 میلیون پوندی رونالدو ، قصر باشکوهی که جورجینا در آن گم شد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، رونالدو میخواهد عمارت بزرگ خود در مادرید را که در طول 9 سال حضور خود در رئال مادرید در آنجا زندگی می کرد، با قیمتی گزاف اجاره دهد.

تصاویر ، اجاره سرسام آور عمارت 5 میلیون پوندی رونالدو ، قصر باشکوهی که جورجینا در آن گم شد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ به نقل از سان، کریستیانو رونالدو قصد اجاره دادن عمارت بزرگ 5 میلیون پوندی خود در مادرید را دارد که شامل استخر و سالن بدنسازی است و به قدری بزرگ است که جورجینا نامزد رونالدو در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که در آن گم می شد.

فوق ستاره سابق رئال مادرید 38 ساله، پیش از رفتن به یوونتوس در سال 2018، بیشتر اوقات خود را در برنابئو در این خانه بزرگ زندگی می کرد. او پس از خروج از منچستر در سال 2009، فرصت اقامت در این عمارت 4.8 میلیون پوندی در محله گران قیمت لافینکای مادرید را، که به وسیله معمار مشهور خواکین تورس طراحی شده، از دست نداد.

این عمارت دارای هفت اتاق خواب، نه حمام، استخر سرپوشیده و روباز است. این خانه بعلاوه شامل یک باشگاه ورزشی پیشرفته مجهز به تردمیل، بخش وزنه ها و قسمت حرکات کششی است که رونالدو مرتباً در آن ورزش می کرد تا بتواند در خانه هم خوش فرم بماند. در بیرون خانه هم، یک زمین فوتبال و در کنارش یک استخر روباز و جایگاه استراحت با صندلی های آفتابگیر وجود دارد.

بعلاوه مبلمان و تخت خواب های غول پیکر سفارشی وجود داشت که به طور خاص برای ستاره پرتغالی ساخته شده بود - اگرچه نامزد او جورجینا رودریگز بیشتر آنها را به صورت آنلاین فروخت. رونالدو حتی حروف اول نام خود را روی دستگیره های در تراشکاری نموده بود.

حالا یک طرفدار پولدار می تواند در آنجا زندگی کند و از تمام امکانات فوق العاده آن لذت ببرد، زیرا فوتبالیست پرتغالی آن را برای اجاره گذاشته است تا دستمزد سالانه 173 میلیون پوندی خود را در النصر افزایش دهد.

طبق گزارش ها، هر کسی که علاقه مند است به این خانه نقل مکان کند و رونالدو صاحبخانه اش باشد، به جیب های بزرگی احتیاج دارد، زیرا که برنده پنج توپ طلا، ماهانه 8800 پوند (10000 یورو) برای این عمارت اجاره می گیرد.

جورجینا در مستند نتفلیکس خود با نام من جورجینا هستم، به هواداران رونالدو تصاویر این عمارت غول پیکر را نشان داد. او فاش کرد که وقتی برای اولین بار به بازدید این خانه بزرگ رفته بود، در آن گم شد.

او در این مستند گفت: اولین باری که به خانه کریستیانو آمدم، گم شدم. می خواستم به آشپزخانه بروم تا آب بیاورم و نمی دانستم کجا بروم. برخی وقت ها نیم ساعت طول می کشید تا به اتاق نشیمن برسم چون راه برگشت را نمی دانستم. من از کودکی به زندگی در آپارتمان های بسیار کوچک عادت نموده بودم و آنجا خیلی بزرگ بود. فکر می کنم بعد از 6 ماه زندگی در آن، حالا بدانم همه چیز کجاست.

رونالدو غیر از این عمارت، دو خانه خیره کننده هم در زادگاهش در مادیرا دارد؛ یک خانه در تورین مشرف به شهر، یکی هم در چشایر به ارزش 3 میلیون پوند. بعلاوه یک خانه 1.4 میلیون پوندی در ماربلا و یک خانه دیگر در ریویرای پرتغالی درست خارج از لیسبون دارد.

مهاجم پرتغالی در حال حاضر پس از نقل مکان از سوئیت پادشاهی در هتل Four Seasons با خانواده خود در خانه جدیدش در ریاض در یک مجتمع انحصاری با امنیت بالا زندگی می نماید.

  • مسی به بارسلونا بازخواهد گشت؟ | پاسخ یک کلمه ای رئیس بارسا به یک طرفدار
  • سفر رمانتیک و گران قیمت ستاره منچستریونایتد بعد از مصدومیت!
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، اجاره سرسام آور عمارت 5 میلیون پوندی رونالدو ، قصر باشکوهی که جورجینا در آن گم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، اجاره سرسام آور عمارت 5 میلیون پوندی رونالدو ، قصر باشکوهی که جورجینا در آن گم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید