اعتراضات ضد نژادپرستی به کاخ سفید رسید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران نوشت: در پی تشدید اعتراضات ضد نژادپرستی در اطراف کاخ سفید، بلوک های عظیم سیمانی در این محل قرار داده شده است.

اعتراضات ضد نژادپرستی به کاخ سفید رسید

به نقل از خبرگزاری رویترز، اعتراض ها به خشونت های نژادپرستانه پلیس آمریکا بار دیگر در این کشور افزایش یافته است. این اعتراض ها به کاخ سفید هم رسیده است به طوری که معترضان با نصب پارچه نوشته هایی روی حصارها و نرده های امنیتی کاخ سفید، صدای اعتراض خود به این تبعیض نژادی ساختاری را به گوش مقامات کاخ سفید رسانده اند.

رویترز اضافه نمود: در پی تشدید این اعتراض ها، بلوک های عظیم سیمانی در اطراف کاخ سفید قرار داده شده است تا امنیت محل زندگی و کار رئیس جمهور آمریکا افزایش یابد. شمار نیروهای امنیتی حاضر در کاخ سفید نیز بیشتر شده است. انبوهی از حصارهای فلزی نیز در اطراف کاخ سفید تعبیه شده است تا از حرکت احتمالی معترضان به سمت محوطه کاخ جلوگیری گردد. نیروهای امنیتی به طور مرتب در اطراف کاخ سفید در حال گشت زنی هستند.

قرار است راهپیمایی عظیم ضدنژادپرستی نزدیک محوطه کاخ سفید برگزار گردد که یادآور تجمع عظیم و سخنرانی معروف مارتین لوتر کینگ، رهبر جنبش ضدنژادپرستی در آمریکاست. همین امر مقامات امنیتی کاخ سفید را با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر از جمله قتل جورج فلوید سیاهپوست به دست یک افسر سفیدپوست پلیس نگران تر نموده است.

2323

منبع: خبرآنلاین

به "اعتراضات ضد نژادپرستی به کاخ سفید رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات ضد نژادپرستی به کاخ سفید رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید