چهار نکته که قبل از ثبت نام برای خرید لاماری ایما باید بدانید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران- پیش فروش لاماری ایما از روز دوشنبه 18 مهر شروع می گردد و متقاضیان تا سه روز برای ثبت نام فرصت دارند. شرایط پیش فروش لاماری ایما نشان می دهد قیمت قطعی این محصول در کارخانه به یک میلیارد و 94 میلیون تومان رسیده که این رقم رشد 105 میلیون تومانی ارزش لاماری ایما ظرف شش ماه گذشته را نشان می دهد. در بازار آزاد الان قیمت لاماری ایما بین 1.2 تا 1.4 میلیارد تومان است و در این بازه دست کم هفت رقیب مالی برای محصول تازه نفس آرین پارس موتور به چشم می خورد.

چهار نکته که قبل از ثبت نام برای خرید لاماری ایما باید بدانید

1- قیمت لاماری ایما در کارخانه ظرف شش ماه گذشته 105 میلیون تومان افزایش پیدا نموده است. شرکت آرین پارس موتور سومین مرحله پیش فروش لاماری ایما را در روز دوشنبه 18 مهر درحالی با قیمت یک میلیارد و 94 میلیون تومان انجام می دهد که قیمت این محصول در طرح های فروش شهریور و اردیبهشت به ترتیب یک میلیارد و 79 میلیون تومان و 989 میلیون تومان بود. به زبان ساده ظرف شش ماه حدود 10 درصد به قیمت لاماری ایما در کارخانه اضافه شده است. شرایط سومین فروش لاماری ایما در امسال نشان می دهد متقاضیان این خودرو از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 18 مهر تا انتها روز پنجشنبه 21 مهر برای ثبت نام در طرح پیش فروش لاماری ایما مهلت دارند. موعد تحویل 90 روز کاری خواهد بود و در این مرحله لاماری ایما با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و سبز عرضه شده است.

مقایسه قیمت لاماری ایما در کارخانه طی سه مرحله فروش

اردیبهشت 1401

شهریور 1401

مهر 1401

989 میلیون تومان

یک میلیارد و 79 میلیون تومان

یک میلیارد و 94 میلیون تومان

2- قیمت لاماری ایما در بازار آزاد حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان است. این عدد را سایت های تخصصی خودرو بابت قیمت لاماری ایما در بازار آزاد روی خروجی خود قرار داده اند، اما آنالیز ها نشان می دهد در پلتفرم های خرید و فروش خودرو، بعضی از فروشنده ها با قیمت کمتری حاضر به فروش این محصول هستند. مثلا یکی از فروشنده های لاماری ایما در تهران قیمت پیشنهادی خود به خریداران را یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام نموده است. یا مثلا لاماری ایما صفرکیلومتر با رنگ سفید در یک آگهی دیگر با قیمت یک میلیارد و 365 میلیون تومان به چشم می خورد. لاماری ایما یکی از مدل های تازه نفس در خیابان ها محسوب می گردد و تا چند هفته پیش ارزش آن در بازار آزاد تعیین نبود. همین موضوع باعث شد در هفته های اخیر بعضی از فروشنده ها فروشند ها ارقام بالای 1.5 میلیارد تومان را به خریداران پیشنهاد دهند.

مقایسه قیمت لاماری ایما در کارخانه و بازار

کارخانه

بازار

یک میلیارد و 94 میلیون تومان

1.2 تا 1.4 میلیارد تومان

3- قیمت لاماری ایما در کارخانه به یک میلیارد 94 میلیون تومان رسیده و در بازار آزاد بین 1.2 تا 1.4 میلیارد است. در همین بازه قیمت دست کم هفت رقیب مالی برای لاماری ایما در بازار وجود دارد. کرمان موتور KMC T8 را با قیمت 967 میلیون تومان عرضه می نماید و در بازار آزاد ارزش این محصول تقریبا یک میلیارد و 150 میلیون تومان است. T5 که در بازار آزاد کمی بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان ارزش دارد، به وسیله فردا با قیمت یک میلیارد و 49 میلیون تومان فروخته می گردد. گروه خودروسازی بهمن موتور قیمت دیگنیتی پرایم را 935 میلیون تومان اعلام نموده و این یکی در بازار آزاد حدود یک میلیارد و 310 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. تیگو هفت مدیران خودرو نیز در کارخانه و بازار آزاد به ترتیب 985 میلیون تومان و یک میلیارد و 140 میلیون تومان فروخته می گردد. تیوولی آرمور صفرکیلومتر که آخرین مدل های فعلی آن در بازار ایران به مربوط به سال 2018 می گردد، در بازار آزاد الان حدود یک میلیارد و 280 میلیون تومان دست به دست می گردد.

رقبای مالی لاماری ایما

خودرو

قیمت کارخانه

قیمت بازار آزاد

G01F

-

یک میلیارد و 110 میلیون تومان

تیگو هفت

985 میلیون تومان

یک میلیارد و 140 میلیون تومان

دیگنیتی

935 میلیون تومان

یک میلیارد و 310 میلیون تومان

تیوولی آرمور

-

یک میلیارد و 280 میلیون تومان

T5

یک میلیارد و 49 میلیون تومان

یک میلیارد و 110 میلیون تومان

آریزو شش پرو

یک میلیارد و 60 میلیون تومان

یک میلیارد و 80 میلیون تومان

KMC T8

967 میلیون تومان

یک میلیارد و 150 میلیون تومان

4- لاماری ایما با موتور 1.5 لیتری روانه بازار شده که این پیشرانه می تواند حداکثر گشتاور 285 نیوتن متر و حداکثر توان 195 اسب بخار فراوری کند. گیربکس هفت سرعته دو کلاچه یکی دیگر از تعیینات فنی لاماری ایما است، اما هنوز اطلاعاتی درباره شتاب، حداکثر سرعت و دیگر ویژگی های این خودور در دسترس نیست. البته آمار های غیررسمی از تست لاماری ایما در پیست آزادی شتاب صفر تا 100 این محصول را بین 8.9 تا 9.2 ثانیه نشان می دهد. گفته می گردد مصرف سوخت ترکیبی لاماری ایما 6.6 لیتر به ازای 100 کیلومتر خواهد بود و حجم باک بنزین آن 55 لیتر است. صفحه کیلومتر 10.2 اینچی دیجیتال، مانیتور 10.5 اینچی لمسی، شش اسپیکر و استارت دکمه ای را هم به عنوان امکانات رفاهی لاماری ایما در بخش اتاق معرفی می نمایند.

منبع: فرارو

به "چهار نکته که قبل از ثبت نام برای خرید لاماری ایما باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار نکته که قبل از ثبت نام برای خرید لاماری ایما باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید