نکات اقامت در هتل و راهنمای انتخاب هتل ایده آل

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، یکی از نکات مهم در طی سفر به شهرها و کشورهای مهم نحوه اقامت و محل اقامت است راحتی در طی سفر می تواند تاثیرپذیر از این عامل باشد و شما گردشگران عزیز پیش از اینکه راهی سفر شوید باید به خوبی درباره محل اقامت خود اطلاعات کسب کنید و تحقیقات و آنالیز های لازم را پیش از سفر انجام دهید تا با خیالی آسوده راهی سفر شوید. اما برای انتخاب یک محل مناسب برای اقامت باید به چه نکاتی بیشتر توجه کرد؟ بسیاری از هتل ها درباره نحوه ارائه خدمات به مشتریان خود اطلاعات می دهند و شما می توانید به راحتی به وسیله سایت ها و یا تماس گرفتن با هتل اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید بنابراین یکی از نکات مهم در انتخاب یک محل مناسب برای اسکان توجه به نوع خدماتی است که ارائه می دهند دومین ویژگی دیگر برای آنالیز یک محل مناسب برای اسکان قیمت هتل و محل اقامت است که بر حسب نوع خدماتی که ارائه می دهند متغییر می باشد اما اگر می خواهید یک سفر کم هزینه داشته باشید باید هتل های معمولی را انتخاب کنید که البته امکانات خوبی را نیز فراهم نموده اند. اما نکات مهم دیگری برای اقامت در هتل وجود دارند که در ادامه این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نکات اقامت در هتل و راهنمای انتخاب هتل ایده آل

نکات مهم برای اقامت در هتل:

همانطور که می دانید هر هتلی دارای قوانین و مقررات خاص خود است و شما به عنوان ارباب رجوع باید به این قوانین پایبند باشید اما برای اینکه نکات مهم برای اسکان در هتل ها را بدانید در این مقاله می توانید همراه ما باشید.

1- درست انتخاب کنید:

یکی از نکات مهم درباره هتل ها این است که باید شما یک هتل مناسب و دلخواه را برای اسکان خود انتخاب کنید باید توجه کنید که مدت زمانی که شما قصد دارید در هتل اسکان داشته باشید بر روی انتخاب تاثیر می گذارد افرادی که سفری کوتاه دارند بهتر است تا هتل های مقرون به صرفه قیمت را انتخاب کنند اما اگر قصد دارید تا مدت زمان طولانی تری را در سفر باشید باید هتل هایی که امکانات بیشتر ارائه می دهند را انتخاب نمایید.

2- قبل از رزرو هتل احتیاجهای خود را آنالیز کنید:

برای انتخاب یک هتل و رزرو کردن آن پیش از هر چیز باید احتیاجهای خودتان را آنالیز نمایید معین کنید که چه چیزهایی احتیاج دارید به عنوان مثال بعضی از عزیزان دوست دارند هتل آن ها نزدیک به محل های گردشگری و یا اماکن زیارتی باشد در این صورت باید هتل های نزدیک به اماکن را رزرو کنند بعلاوه امکاناتی همانند داشتن گاز و … در هتل برای بعضی از عزیزان اهمیت دارد.

3- هتل آپارتمان ها نیز گزینه مناسبی هستند:

اگر مدت زمان اقامت شما در یک شهر کم است و قصد دارید تا هزینه های سفر خود را کاهش دهید بهتر است از هتل آپارتمان ها برای اقامت بهره ببرید این هتل های امکانات رفاهی مناسبی ارائه می دهند و مهمان سرا هستند یکی از مهم ترین امتیازات هتل آپارتمان ها داشتن وسایل آشپزی است از این رو شما می توانید با خریداری کردن وسایل غذایی هزینه های رستوران را در طی سفر حذف کنید.

4- طبقه سوم به بعد را انتخاب کنید:

یکی دیگر از نکاتی که برای اقامت در هتل باید به آن توجه داشته باشید اقامت در طبقه های سوم به بعد است این طبقه ها دارای ویو بسیار مناسبی هستند البته زمانی می توانید آن را برای اسکان انتخاب کنید که آسانسور داشته باشد. بعلاوه باید توجه داشته باشید که در هتل ها بیشتر آمار دزدی ها از طبقه های اول است.

5- هتل ها نسبت به متل ها در اولویت هستند.

هتل ها اغلب امنیت بیشتری نسبت به متل ها دارند با توجه به اینکه محل استقرار متل ها بیشتر در خارج از شهر امنیت آن ها کم تر می گردد اگر وسیله نقلیه به همراه دارید و قصد اقامت در متل را دارید باید وسیله خود را رو به روی اتاق پارک کنید تا امنیت بیشتری داشته باشید.

6- غذاهای سالم بهره ببرید:

بعضی از عزیزان در زمان های سلف سرویس های هتل بیش از حد پرخوری می کنند همین امر موجب می گردد رد طی سفر با بیماری های گوارشی همراه باشند این امر نه تنها سفر را به کام شما تلخ می نماید بلکه می تواند هزینه های زیادی برای شما به همراه داشته باشد بنابراین باید به اندازه کافی غذا بخورید و از خوردن غذاهای مانده خودداری کنید.

7- در صورت آلرژی اتاق های مناسب را انتخاب کنید:

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که آلرژی دارند باید اتاق هایی را برای اقامت خودتان انتخاب کنید که وسایل آلرژی زای کمتری داشته باشند اتاق های موکت دار تخت هایی که پتوهای پرزی دارند می توانند آلرژی زا باشند بنابراین باید اتاق هایی را انتخاب کنید که این موارد را نداشته باشند.

دیگر نکات:

  • هتل هایی که نزدیک به مرکز شهر و مکان های گردشگری هستند انتخاب کنید.
  • حواستان را جمع کنید تا وسایل خود را در هتل گم نکنید.
  • در صورت حساسیت دارو داشته باشید
  • هنگام خارج شدن از هتل دیگران را خبردار نکنید
  • برای بیدار شدن ساعت کوک کنید
منبع: دیجیاتور

به "نکات اقامت در هتل و راهنمای انتخاب هتل ایده آل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات اقامت در هتل و راهنمای انتخاب هتل ایده آل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید