نوسازی ویترین برنامه ها و طرح های شهرداری منطقه14 ، با یک کلیک با خادمان شهر همراه شو!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، شهردار منطقه14 از نوسازی و به روزرسانی پرتال جامع اطلاع رسانی این منطقه به عنوان ویترین ارائه برنامه ها و طرح های شهرداری و سهولت دسترسی کاربران به عملکرد این نهاد خدمات رسان اطلاع داد.

نوسازی ویترین برنامه ها و طرح های شهرداری منطقه14 ، با یک کلیک با خادمان شهر همراه شو!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، محمدامین سالاری پور با اشاره به رونمایی از پوسته پرتال نو شهرداری منطقه14 با هدف ارتقای خدمت رسانی سایت و برقراری ارتباط بهتر با شهروندان اضافه کرد: این پرتال پس از چند سال به روزرسانی شده و قابلیت ها و شکل و فرم آن نیز تغییر پیدا نموده است. پرتال در واقع ویترینی برای نمایش و ارائه خدمات و فعالیت های مختلف شهرداری است از این رو آنالیز و به روزرسانی پرتال در اولویت های اجرایی حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری این منطقه نهاده شد.

او با بیان اینکه این پرتال اکنون با گرافیک، پوسته نوتر و نیز محتوای جامع تر در اختیار شهروندان نهاده شده، اضافه کرد:درپرتال نو علاوه بر ارائه اطلاعاتی در مورد هویت و ظرفیت های منطقه 14، خدمات اینترنتی در حوزه شهرسازی و پرداخت عوارض و سایر خدمات، صفحاتی نیز ویژه اخبار و خدمات نواحی و محله ها و فعالیت های آموزشی و سامانه های ارتباطی طراحی شده است.

شهردار منطقه 14 با بیان نکته ای در زمینه آثار مثبت مناسب سازی پرتال برای موتورهای جست وجو اضافه کرد:در پرتال نو کاربران می توانند با سرعت و سهولت بیشتری به اخبار و اطلاعات مورد احتیاج خود دسترسی پیدا نمایند.

به گفته سالاری پور، در پوسته نو علاوه بر اینکه دسترسی به آرشیو اخبار و لینک های ویژه بعضی نهادهای مرتبط با شهرداری سهولت یافته، معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه 14 و خدمات کاربردی در پرتال نو شهرداری این منطقه قابل مشاهده و محسوس است.

لازم به ذکر است؛ شهروندان برای دسترسی به پرتال منطقه 14 و اطلاع از خدمات و امکانات پرتال نو شهرداری این منطقه می توانند به نشانی اینترنتی: region14. tehran.ir مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نوسازی ویترین برنامه ها و طرح های شهرداری منطقه14 ، با یک کلیک با خادمان شهر همراه شو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی ویترین برنامه ها و طرح های شهرداری منطقه14 ، با یک کلیک با خادمان شهر همراه شو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید