مهاجری: من حامی مالی برای تیم فوتبال شهر خودرو نیاوردم، در پی خرید ستاره نیستم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، سرمربی تازه تیم فوتبال شهر خودرو درباره شرایط این تیم مشهدی توضیحاتی را بیان نمود.

مهاجری: من حامی مالی برای تیم فوتبال شهر خودرو نیاوردم، در پی خرید ستاره نیستم

به گزارش خبرنگار، رضا مهاجری سرمربی نو تیم فوتبال شهر خودرو در حاشیه اولین جلسه تمرینی این تیم در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) اظهار کرد: ابتدا جا دارد خشنودی خودم را بابت بازگشت به شهر خودم بعد از 3 سال دوری ابراز کنم و از کادر فنی، سرپرست و مدیریت تیم که در طی این 3 سال جور فوتبال مشهد و خراسان را کشیدند تشکر و قدردانی کنم.

او ادامه داد: فوتبال مملو از حواشی است و در این حواشی ساخته شده ایم. امیدوارم اتفاقات تلخ گذشته در شهر خودرو تکرار نشود، کجا حامی اقتصادی برده ام که این جای دوم باشد؟ به این حرف ها توجه نکنید، هرجا رفته ام دست روی زانوی خودم گذاشته ام، نه در شأنم است و نه حرفی زده ام. بیزینس من فوتبال نیست و هیچ رتبه ای پیش بینی نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره اینکه تمرینات این تیم کمی دیر شروع شده است، گفت: به هر حال 2 روز پیش حکم من خورد و تأخیر بیشتر از این جایز نبود، بنابراین استارت تمرینات با هدف حفظ شاکله اصلی تیم بلافاصله زده شد. امیدواریم بتوانیم کم کم بازیکنان مدنظر خودمان را جذب کنیم و تا آخر هفته تیم را کامل کنیم.

او اضافه نمود: شرایط سخت کرونایی را پشت سرمی گذرانیم. امیدوارم با کمک مدیران و مسئولان شهر و استان تیمی را درست کنیم که شادی را در خانه مردم به ارمغان آورد.

مهاجری بیان کرد: ما باید به نیرو های بومی بها بدهیم. این مسئله، چیزی نیست که اکنون ادعای آن را کنم. بار ها نشان داده ام که با اعتماد به نیرو های بومی می توان تیم خوبی ساخت تا بتواند از اعتبار فوتبال شهر مشهد دفاع کند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو اضافه نمود: شاید کمتر کسی فکر می کرد من بتوانم در کمتر از 10 ماه چهار بازیکن از رده های پایه به تیم بزرگسالان بیاورم و اکنون رقم رضایتنامه یک میلیاردی داشته باشند.

او گفت: ما باید جوابگوی افکار عمومی باشیم. درباره شهر خودرو ادعای بومی سازی کامل ندارم، اما باید به سمتی رفت که در مراحل 2، 3 ساله بتوان از استعداد های بومی استفاده کرد. فوتبال امروز حرفه ای است و هر تیمی از هر جایی بازیکن جذب می کند تا تماشاگر خود را خشنود کند، اما مستلزم شرایط اقتصادی مناسب است.

مهاجری شرح داد: نمی توانیم در سال نخست معجزه کنیم، اما نیاز به زمان داریم. روزی که حسین مرادمند را به این تیم آوردم 20 سال داشت و گل به خودی هم می زد، اما امروز او کجا است و چه کیفیت بالایی دارد؟ هر بازیکن مستعدی نیاز به زمان دارد تا به اوج فوتبالش برسد و در نهایت همه مسائل دست به دست هم دهند تا در نهایت آسیایی شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: باید کمک کنیم که به تیم سرمایه بیاید تا تیم خوبی با بودجه مناسب و بدون افراط گرایی بسازیم. همچنین باید در پی یار و نه بار بود.

او درباره جذب بازیکنان بیان کرد: تاکید ما بر حفظ بازیکنان سال گذشته است و اولین جلسه را با نیروی بومی به نام حسین مهربان گذاشتیم، اما ناگاه متوجه شدیم که با فجرسپاسی قرارداد بسته است. البته تلاش می کنیم مهربان را به شهر خودرو برگردانیم. وقتی بازیکنی در تیمی رشد می کند باید قدر آن تیم را بیشتر بداند.

مهاجری اظهار کرد: بهترین بازیکن دنیا هم که باشی، اما به لباس تیمت تعصب نداشته باشی به درد تیم نمی خوری، در پی خرید ستاره نیستم و ترجیح می دهم ستاره بسازم. در 2 تیم بزرگ فوتبال ایران 8 تا 10 بازیکن مثل کنعانی، یزدانی، سرلک و مرادمند شاگردانم بودند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره کادر فنی اش گفت: با هادی عقیلی صحبت کرده ام، او خارج از کشور است تا آخر هفته ان شاءالله به ایران می آید. او تیم داشت، اما منت گذاشت و به تیم اضافه می شود. عماد مهاجری با تعامل عنایتی، قراردادش با هوادار فسخ شد و به تیم ما اضافه می شود، سنگچولی هم همراه ما در کادر فنی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهاجری: من حامی مالی برای تیم فوتبال شهر خودرو نیاوردم، در پی خرید ستاره نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: من حامی مالی برای تیم فوتبال شهر خودرو نیاوردم، در پی خرید ستاره نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید