ساپینتو: امیدوارم تعداد طرفداران از بازی بعدی بیشتر گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، ریکادو ساپینتو پس از رجحان 4 بر صفر استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: این برد خیلی بزرگ را در ابتدا به تیم خوبم و هواداران تقدیم کنم که در نهایت به استادیوم بازگشتند. امیدوارم از بازی بعدی تعداد آن ها زیادتر گردد. انگیزه ای که هواداران به تیم ما می دهند خیلی خوب است. در این بازی نیز 90 دقیقه ما را تشویق نموده و خیلی خوب انگیزه دادند. مهم ترین قسمت از بازی امروز برای من همین بود. باید به هواداران تبریک گفته و برد را به آن ها تقدیم کنم. چه آن هایی که به استادیوم آمده بودند یا از خانه بازی را دیدن می کردند. ورود به استادیوم برای دیدنگران محدودیت داشت.

ساپینتو: امیدوارم تعداد طرفداران از بازی بعدی بیشتر گردد

وی اضافه نمود: تیم ما خیلی خوب بازی نموده و خوب موقعیت ایجاد می کرد. قضاوت داوری در چند صحنه زیاد خوب نبود. قابل باور نبود که به بازیکن حریف به علت ضربه زدن به ارسلان مطهری کارت قرمز نداد. در آن صحنه مطهری با دروازه بان حریف تک به تک بود و واقعاً نمی فهمم چرا به بازیکن ملوان کارت زرد نشان داد. پس از آن صحنه به بازیکنانم گفتم عصبی نشوید و به همین شکل کارتان را ادامه بدهید. به آن ها گفتم باید تمرکز بالایی داشته باشید، خوب بازی کردند، موقعیت ایجاد کردند، گل زدند و لذت بردند. واقعاً بازیکنان ما لایق این برد بودند.

سرمربی استقلال توضیح داد: نه تنها در بازی های جام حذفی بلکه در بازی های لیگ نیز چندان نتایجی که لایقش بودیم نگرفتیم. امروز هم به پیروزی هایی که باید کسب کنیم بازگشتیم و برترین نتیجه را گرفتیم. به تیم خودم و بازیکنانم افتخار می کنم و خیلی بابت این سه امتیاز شاد هستم.

ساپینتو در خصوص اینکه با این برد به صورت موقت فاصله استقلال با صدر جدول کم شد در شرایطی که پیش از این مسابقه نظرات منفی خیلی کمی دریافت کرد و آیا پیامی برای طرفداران برای همدلی با تیم دارد، مطرح کرد: ما خوب و سخت کار می کنیم. می خواهیم تمام بازی ها را ببریم همانگونه که پیش از این گفته ام تا به امروز 10 تا 11 امتیاز را به خاطر قضاوت اشتباه داوری از استقلال گرفته اند. اگر این امتیازات را نمی گرفتند اکنون در صدر جدول بودیم. همواره کیفیت فوتبالی خوبی ارائه داده و نشان می دهیم تیم خیلی خوبی داریم، اما نمی توانیم به تنهایی ببریم. وقتی کسی اینگونه ما را می کشد نمی توانیم به تنهایی برنده شویم. در بازی قبلی واقعاً لایق باخت نبودیم. مقابل همه جنگیدیم و به این باور رسیده ایم می توانیم ادامه داده و بهتر شویم. همچنان می جنگیم.

وی در خصوص عملکرد خوب زوج روزبه چشمی و سیلوا در مرکز دفاع استقلال شرح داد: در حال حاضر محمدحسین مرادمند مصدوم است. عارف هم در حال بازگشت است. امیدوارم این نفرات سریع بازگردند، زیرا آن ها را لازم دارم. همانگونه که گفتم به همه اعتقاد دارم و همه بازیکنان، فضا و شانس برای بازی کردن خواهند داشت. فکر می کنم تا به امروز تنها سینا سعیدی فر برای استقلال بازی ننموده و انتظار دارم در زمان مناسب به او هم بازی بدهم. با این وجود دوست دارم 27 بازیکن من صددرصد باشند.

سرمربی استقلال اضافه نمود: وقتی حق انتخاب دارید کار برای من خیلی راحت است. باید خودمان را اصلاح و تقویت کنیم. روزبه هم می تواند در دو پست متفاوت خوب بازی کند. بیشتر اوقات به عنوان یک بازیکن شماره 6 برای من بازی می نماید و و در پست دفاع وسط می تواند خیلی خوب ظاهر گردد.

ساپینتو در خصوص شرایط سجاد شهباززاده گفت: نمی توانم همه را تعویض کنم. بعضی مواقع سجاد شهباززاده تعویض می گردد و یک روز هم پیمان بابایی، آرمان رمضانی یا رضا میرزایی؛ هر بازی مشخصات خودش را دارد. بعضی بازی ها به سجاد می خورد و بعضی مسابقات به پیمان یا بازیکنان دیگر، همواره دنبال انتخاب برترین زمان بوده ام تا برترین بازی را از بازیکنانم بگیرم. می دانید نمی توانم از همه در یک بازی استفاده کنم. باید با همه تیم عادل و منصف باشم. از همه بازیکنان راضی و شاد هستم. آن ها حرفه ای هستند و ذهنیت برد دارند. خیلی شاد هستم و باید با همین نتایج کارمان را ادامه داده و جلو برویم.

وی در خصوص عملکرد درخشان سعید مهری مقابل ملوان گفت: شاهد بازی خیلی خوبی از مهری بودیم در شرایطی که خیلی بازی ننموده و شانس زیادی هم نداشته است. شاید بعضی طرفداران تا به امروز آنگونه که باید و شاید به سعید ارزش نداده اند و با او منصف هم نبوده اند. آرش رضاوند هم همین طور. بعضی افراد با آن ها اینگونه رفتار نموده اند، اما برای من بازیکنان خیلی خوبی هستند. من به عنوان مربی تصمیم می گیرم. هیچ وقت هم مشکل ندارم تا مسئولیت تصمیم خود را به گردن نگیرم.

سرمربی استقلال ادامه داد: تا به امروز خودم تصمیم گرفتم کدام بازیکن بازی کند یا نکند، خودم می گویم چه کسی خوب یا بد است. برای من این دو بازیکن از اهمیت بالایی برخوردار هستند و اگر با همین روند ادامه دهند همواره بازی خواهند کرد.

ساپینتو در خصوص اینکه عملکرد مهری او را سورپرایز ننموده است، گفت: به این بازیکنان اعتماد دارم، زیرا آن ها را می شناسم. می توانستم در آن پست از بازیکن دیگری هم استفاده کنم، زیرا انتخاب های زیادی دارم.

منبع: فرارو

به "ساپینتو: امیدوارم تعداد طرفداران از بازی بعدی بیشتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: امیدوارم تعداد طرفداران از بازی بعدی بیشتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید