رحمتی: به جوان ها بازی می دهم تا به فوتبال ایران یاری کنم

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هر تیمی مثل نساجی سرمایه طرفدار را ندارد.

رحمتی: به جوان ها بازی می دهم تا به فوتبال ایران یاری کنم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آریابلاگ، سیدمهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل ملاقات نساجی و آلومینیوم اراک گفت: هواداران خیلی خوب و بافرهنگ نساجی در طول 90 دقیقه بازی امروز خیلی خوب از تیم شان حمایت کردند. هر تیمی چنین سرمایه ای ندارد. به تیم نساجی بابت داشتن چنین هوادارانی تبریک می گویم. بعلاوه از این هواداران تشکر می کنم که شور و هیجان خاصی به بازی داده بودند.

وی اضافه کرد: نساجی به تازگی سرمربی اش را عوض نموده و انگیزه مضاعفی بین بازیکنانش ایجاد شده است. البته چند بازیکن نو را جایگزین نموده بودند و با توجه به حضور تماشاگران انگیزه خاصی برای این مسابقه داشتند. سعی کردیم ابتدا سرعت بازی را طبق چیزی که دلخواه مان بود جلو ببریم و توانستیم پیروز باشیم. در نیمه دوم هم دنبال رسیدن به گل بودیم و موقعیت های خیلی خوبی روی دروازه نساجی ایجاد کردیم فرصت هایی که 70-80 درصدی بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک توضیح داد: می توانستیم به گل برسیم، اما نساجی هم خیلی خوب بازی کرد. به رضا حدادیان و ایزد سیف الله پور به خاطر مجموعه ای که اینجا دور هم جمع نموده اند تبریک می گویم، اما اگر می توانستیم از موقعیت های خود در دقایق آخر استفاده کنیم شاید برنده بازی هم می شدیم.

رحمتی در خصوص اینکه خودش سابقه حضور در تیم ملی و باشگاه های بزرگ و هواداران پرشور را دارد و با این تفاسیر تصور می نماید فرهنگ اصیل هواداران قائمشهری چقدر می تواند به فوتبال کشورمان یاری کند، گفت: یادم هست آخرین باری که قائمشهر آمدم، تیم پدیده بود. آن مسابقه صفر بر صفر شد و آخرین باری که با استقلال به این شهر آمدم نیز نتیجه صفر بر صفر بود. در همان زمان هم همین تماشاگران در استادیوم بودند.

وی در خصوص اینکه چرا نساجی با وجود چنین هوادارانی کم گل می زند، گفت: این موضوع به فشار و استرس موجود روی کادر فنی و بازیکنان بستگی دارد. از طرف همین تماشاگران به مهاجم داخل زمین فشار می آید. باید ما مقداری پیشرفت کنیم هم از لحاظ فنی ما مربیان و بازینکان باید پیشرفت کنیم. اگر این پیشرفت را در کنار هم قرار دهیم خوب است. خود من و تیم آلومینیوم از تیم هایی هستیم که به علت از دست دادن موقعیت های خیلی امتیاز از دست داده ایم. در فوتبال ایران خیلی کم می توانید مهاجمی را پیدا کنید که تک موقعیت خود را گل کند و تیمش هم با آن تک گل برنده شده و سه امتیاز را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: در بازی قبلی مقابل استقلال و ملاقات های قبل تر از آن دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم. مقابل مس کرمان 8 موقعیت گل بالای 80 درصد یعنی فرصتی که در 6 قدم برای مهاجم حاصل گردد به دست آوردیم. اما باید بیشتر کار کنیم و خودمان را با علم روز پیش ببریم. نباید از مطالعه فراری باشیم. من یک مربی جوان هستم و تازه پا به این عرصه گذاشته ام. از فدراسیون فوتبال می خواهم کلاس های خوب برگزار نموده و مدرسان خوبی بیاورند تا ما هم بتوانیم با حضور در این کلاس ها از این مربیان استفاده کنیم. اگر من بتوانم بازیکن خودم را در لیگ خوب آماده کنم تا سرحال باشد همان بازیکن می تواند به تیم ملی فوتبال کشورمان یاری کند. به جز مجتبی فخریان که بازیکنی 17-18 ساله است و 10 دقیقه در این بازی و 20 دقیقه مقابل استقلال بازی اش دادم از احسان حسینی 24 ساله، محمدرضا آزادی و امیرمحمد هوشمند 23 ساله استفاده کردم. حتی از تیم های امید و جوانان بازیکنان خوبی به تیم بزرگسالان آوردیم.

رحمتی گفت: با این کار به فوتبال ایران یاری می کنیم. همه بازیکنان پا به سن گذاشته فوتبال ما قابل احترام هستند، اما باید از این دوران عبور کنیم همه باید قبول کنیم با استفاده از نیروی جوان کیفیت فوتبال ما فراتر از حد انتظار خواهد شد و این موضوع به فوتبال یاری خواهد نمود.

وی در خصوص عملکرد عباس راکی داور بازی شرح داد: فشاری که تماشاگر روی دو تیم به ویژه داور بازی می آورد ناخودآگاه مسائلی ایجاد می کرد سعی می کنم زیاد در خصوص داوری صحبت نکنم و این موضوع را به کارشناسان، دپارتمان داوری و خداداد افشاری واگذار کنم. بعضی مواقع در فوتبال روز جهان و حتی لیگ جزیره اتفاقاتی فراتر از این می آفتد، اما حساسیت بازی ها به شکلی است که شاید به نوعی دو تیم را تحت تأثیر قرار بدهد. به جز چند صحنه مشکل خاصی در داوری ندیدم. به عباس راکی تبریک می گویم که خوب بازی را مدیریت کرد. به جز کارت زردی که در دقیقه 12 به مصطفی احمدی داد توانست با دادن کارت زرد جو بازی را مدیریت کند به افشاریان نیز بابت استفاده از راکی تبریک می گویم، زیرا او جزو داورانی است که 3-4 سال به فوتبال ما معرفی گردد. امیدوارم داوران بتوانند با جسارت کار نمایند و ما که روی نیمکت هستیم یاری حال شان باشیم تا راحت تر و بهتر بتوانند در زمین قضاوت نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رحمتی: به جوان ها بازی می دهم تا به فوتبال ایران یاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: به جوان ها بازی می دهم تا به فوتبال ایران یاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید