دفاع استقلال هنوز هم آسیب پذیر است، سه خط باید ترمیم گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر مس رفسنجان در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر توانست فاصله اش را در صدر جدول نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده به امتیاز 3 برساند تا در یک قدمی قهرمانی نیم فصل قرار داشته باشد.

دفاع استقلال هنوز هم آسیب پذیر است، سه خط باید ترمیم گردد

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در مورد آخرین شرایط این تیم به وبلاگ آریابلاگ، گفت: فرهاد مجیدی با هوشیاری در نشست خبری به موضوع قهرمانی نیم فصل اشاره نمود و گفت این عناوین غیر رسمی اصلاً برایش اهمیتی ندارد و پرداختن به آن حتی می تواند این تیم را از راستا اصلی که همان رسیدن به مقام قهرمانی است دور کند. صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل زمانی ارزش پیدا می نماید که منتهی به قهرمانی خاتمه فصل گردد.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: صدرنشینی آبی پوشان خوب است اما باید پذیرفت که این تیم هنوز مشکلاتی دارد. ملاقات با مس رفسنجان تعیین کرد با اینکه این تیم در آمار برترین خط دفاعی را دارد، اما همین ساختار دفاعی برابر تیمی که سازمان یافته به آن حمله کند آسیب پذیر است. نمی دانم برنامه مجیدی برای تقویت و ترمیم تیمش در نیم فصل دوم چیست، اما واقعیت این است که این تیم در هر 3 خط خود یعنی دفاع، هافبک و حمله به تقویت و ترمیم احتیاج دارد.

صاحب جمعی در مورد ملاقات استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته خاتمهی نیم فصل اول بیان داشت: این جمله تکراری را من هم تکرار می کنم که هرگز نباید به رتبه تیم حریف در جدول رده بندی نگاه کرد. نفت مسجد سلیمان با اینکه در پایین جدول قرار گرفته است، اما می تواند در این بازی شگفتی ساز گردد. نفت تیم خوبی دارد و از یک مربی باهوش بهره می برد. کمالوند از تفکرات مجیدی هم شناخت و نسبت به آن آگاهی دارد و این می تواند به آنها برای نتیجه گیری یاری کند.

وی اضافه نمود: حالا که استقلالی ها توانسته اند یک فاصله نسبتاً خوب 3 امتیازی با نزدیک ترین تعقیب نماینده خود ایجاد نمایند، باید بسیار با برنامه و باهوش باشند و اجازه ندهند این فاصله امتیازی که حاشیه امنیت خوبی دارد از بین برود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دفاع استقلال هنوز هم آسیب پذیر است، سه خط باید ترمیم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع استقلال هنوز هم آسیب پذیر است، سه خط باید ترمیم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید