حمایت غیرمنتظره گلر تراکتور از سید حسین

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، حسین پورحمیدی که سه سال قبل انتقال قرضی از استقلال به آلومینیوم اراک داشت و دو فصل پیش هم به طور قطعی از جمع آبی ها جدا شد و به تراکتور پیوست، در شرایطی فصل نو را همراه با سرخ پوشان تبریزی شروع کرد که گزینه اصلی جواد نکونام برای حضور در تیمش بود ولی در نهایت سید حسین حسینی در استقلال ماندنی شد.

حمایت غیرمنتظره گلر تراکتور از سید حسین

پورحمیدی که در لیگ بیستم عضو تیم استقلال بود و در حضور سید حسین حسینی شانسی برای بازی به دست نیاورد، طی سه فصل اخیر نمایش درخشانی در ترکیب آلومینیوم اراک داشت که همین مسئله موجب شد مورد توجه آبی ها قرار بگیرد ولی تراکتور به جدایی او رضایت نداد تا در نهایت راهی تبریز گردد و سید حسین هم با استقلال تمدید کند.

دروازه بان تراکتور که جایگاه حسین حسینی را در تیم ملی هم گرفته، این احتمال را داشت در استقلال هم جانشین او گردد که تراکتور به این انتقال رضایت نداد و گلرش را حفظ کرد تا سید حسین هم به کارش در جمع آبی ها ادامه دهد.

اکنون حسین پورحمیدی در حرکتی غیرمنتظره تصویری از سید حسین حسینی، هم بازی سابق خود در استقلال را منتشر نموده و برای حمایت از گلر آبی ها نوشته است: داداش خوشحالم برات. امیدوارم موفقیت ها مثل گذشته صدات کنه.

منبع: فرارو

به "حمایت غیرمنتظره گلر تراکتور از سید حسین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت غیرمنتظره گلر تراکتور از سید حسین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید