برای همواره خانه شما منظم می گردد!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، معمولا همه افراد آرزو می نمایند کاش منظم تر بودند و فضای خانه شان همواره تمیز و مرتب بود. چه راهکاری وجود دارد؟

برای همواره خانه شما منظم می گردد!

آشفتگی و بی نظمی تاثیر مخربی بر روی فکر ما دارد و بدون اینکه بدانیم راندمان کاری مان را پایین می آورد. هر زمان که صحبت از تمیزکاری منزل به میان می آید، ناخودآگاه به یاد کارهای سنگین و طاقت فرسا می افتیم و انجام آن را به زمان دیگری موکول می کنیم. در این مطلب از وبلاگ آریابلاگ به بیان نکات نظم دادن به منزل می پردازیم. با ما همراه باشید.

نکات نظم دادن به منزل

می خواهیم نقاطی را به شما معرفی کنیم که تمیزکاری آن احتیاج به زمان چندانی ندارد، ولی تاثیر زیادی در مرتب شدن خانه می گذارد.

کابینت زیر سینک

کابینت زیر سینک و روشویی از جمله نقاطی در منزل هستند که همواره آشفته و کثیف است. برای تمیز کردن کابینت زیر سینک ابتدا از شر هر چیزی که زشت، اضافی و بی مصرف است، خلاص شوید. با این کار فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت، ضمن اینکه تمیزکاری آن هم آسان تر می گردد.

خالی کردن کشوی وسایل اضافی از نکات نظم دادن به منزل

همه افراد یک یا چند کشو خرده ریزهای بلااستفاده دارند. نگاه کردن به جایی که وسایل و ابزاری در آن وجود دارد که نمی دانید با آن ها چه کار کنید یا اینکه آن ها را برای روزهای مبادا نگه داشته اید، فقط شما را مضطرب می نماید. دور ریختن وسایل اضافی برترین حس را دارد. برای این منظور هر چیزی را که استفاده نمی گردد یا زباله است، دور بریزید و بقیه وسایل را مرتب کنید.

کمد لباس

کشوی لباس، جوراب و لباس زیر خود را مرتب کنید. از شر هر چیزی که نمی پوشید مانند لباس های کهنه، جوراب های سوراخ و غیره خلاص شوید. لباس هایی را که استفاده نمی کنید ولی قابل پوشیدن هستند، به افراد احتیاجمند بدهید. اگر هم غیرقابل استفاده هستند، آن ها را به یک مرکز بازیافت پارچه اهدا کنید. با استفاده از تقسیم نماینده های کشویی، می توانید نظم بیشتری به لباس های تان بدهید و کشوهای مرتبی داشته باشید.

پیشخوان آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب خانه، فضایی است که افراد خانواده چندین بار در روز از آن استفاده می نمایند. از این رو به راحتی می تواند در هم ریخته گردد. پیشخوان آشپزخانه هم از جمله نقاطی به شمار می رود که معمولا پر از وسایل اضافی است و توجه همه را به خود جلب می نماید. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب تنها با یک وسیله ورودی خانه را مدرن کنید سر بزنید.

مرتب کردن میز کنار تخت از نکات نظم دادن به منزل

خوابیدن در فضایی به هم ریخته و کثیف سرشار از انرژی منفی است. میز کنار تخت، نقطه دیگری از خانه محسوب می گردد که معمولا پر از وسایل اضافی و حتی زباله است. با تمیز کردن میز کنار تخت خود فضای اتاق خوابتان را منظم و عاری از هرگونه آلودگی نگه دارید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با لوازمی که در خانه دارید وسایل دکوری بسازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برای همواره خانه شما منظم می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای همواره خانه شما منظم می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید