بازار صنعت فرآورده های لبنی در ایران را آنالیز می نماید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، برنامه بازار که از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی پخش می گردد این هفته به صنعت فرآورده های لبنی و ابعاد مالی آن در ایران و دنیا اختصاص دارد.

بازار صنعت فرآورده های لبنی در ایران را آنالیز می نماید

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ آریابلاگ به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، در برنامه این هفته بازار به این پرداخته می گردد که ایران دومین صادرکننده شیر و لبنیات در منطقه است و ترکیه مقام اول را دارد.

لبنیات ایران را می توان در کشور های متعددی در سطح دنیا یافت. صنایع لبنی ایران در حقیقت دارای قدمت بیشتری است و از فراوری سنتی لبنیات تا به حال جهت طولانی ای را پیموده است ولی، روش های سنتی فراوری لبنیات هنوز در بسیاری از نقاط در سراسر کشور ادامه دارند. این صنعت ضمن حفظ انسجام فراوری لبنیات روش های جدید را اضافه نموده و سنت های قدیمی را با فناوری های جدید درآمیخته است.

این هفته بازار به آنالیز فرآورده های لبنی ایران و صندلی آن در بازار داخلی اختصاص دارد. علاوه بر این، فعالیت های این صنعت را در بازار بین المللی آنالیز خواهد نمود.

کریستینا لیوا اجرای برنامه بازار را بر عهده دارد که پنجشنبه ساعت 5:30 بامداد، شنبه 03:30 و 10 صبح و یکشنبه 8 صبح به وقت تهران به زبان اسپانیایی روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازار صنعت فرآورده های لبنی در ایران را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار صنعت فرآورده های لبنی در ایران را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید