این وسایل جذاب را با بطری آب بسازید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، اگر به ساخت وسایل دکوری و لوازم خانه با استفاده از دور ریختنی ها علاقه دارید، این مطلب را بخوانید. در این گزارش روش ساخت چند وسیله زیبا و کاربردی با استفاده از بطری آب و نوشیدنی آموزش داده می شود.

این وسایل جذاب را با بطری آب بسازید

به گزارش وبلاگ آریابلاگ از ایرنا، جامدادی زیپ دار: بچه ها هر چقدر هم که لوازم التحریر داشته باشند، از مدل های جدید و متنوع استقبال می کنند البته که عشق به لوازم این چنینی سن و سال و کوچک و بزرگ نمی شناسد.

اگر می خواهید با یک بطری نوشیدنی تمام شده، یک جامدادی زیبا بسازید، کافی است دو بطری بطری نوشابه و یک زیپ رنگی 20 سانتی متری داشته باشید.

برای این کار ابتدا برچسب روی بطری را کنده، رو باقی مانده چسب ها را با آب گرم و کمی ماده شوینده پاک کنید. از انتهای بطری ها به اندازه 15 سانتی متر علامت گذاری کنید و برش دهید.

زیپ را باز کرده و هر لبه آن را به لبه داخلی هر یک از بطری ها بچسبانید. اجازه دهید که خشک شود. جامدادی شما آماده استفاده است.

اگر بخواهید می توانید یکی از بطری ها را 20 یا 25 سانتی متر برش دهید و دیگری را 10 یا 5 سانتی متر، تا بطری کوچک تر شبیه به در جامدادی شود.

گلدان آبی

اگر به گیاهان مینیاتوری داخل آب علاقه دارید، یک گلدان زیبا برایتان پیشنهاد دارم. بطری های جدید آب معدنی گزینه ای جذاب برای سساخت گلدان های آبی هستند. برای ساخت آن لازم است برچسب بطری را از آن جدا کنید و چسب های اضافه را به دقت بشویید.

گیاهان قابل رشد در آب را می توانید از آکواریوم فروشی ها یا فروشگاه های گل و گیاه تهیه کنید. چند سنگ زیبا پیدا کنید و آنها را خوب بشویید.

ساحل مکان خوبی برای پیدا کردن سنگ های شفاف و زیباست. کف بطری را با سنگ ها پر کنید و گیاه را داخل آن قرار دهید. هنگام خرید گیاه، شرایط نگهداری آن را از فروشنده جویا شوید.

معمولا این گیاهان در هر محیطی رشد می کنند و در طراحی داخلی امروزی از آنها به عنوان یک دکوری زیبا استفاده می کنند.

قلک عروسکی

قلک ها جذاب ترین وسایل برای علاقه مند کردن بچه ها به پس انداز و مدیریت مالی است. شما می توانید با چند وسایل ساده دور ریختی برای کودکتان چندین مدل قلک در رنگ های شکل های متنوع بسازید و دیگر از خرید قلک های فروشگاهی خلاص شوید.

برای ساخت این قلک های عروسکی بامزه کافی است برچسب یک بطری نوشیدنی را جدا کنید آن را به شکل افقی قرار دهید و روی آن را با تیغ یا کاتر به اندازه عبور سکه و اسکناس برش دهید.

برای اینکه بطری به حالت افقی روی سطح مورد نظر قرار بگیرد، چهار مهره یا در بطری را سمت مقابل شیار ایجاد شده برای انداختن پول بچسبانید.

از کاغذهای رنگی برای طراحی آن استفاده کنید. می توانید یک قلک خرگوشی، موشی یا خوکی بسازید.

در بطری را بینی حیوان در نظر بگیرید، با کاغذ رنگی گوش درست کنید و بالای در بطری بچسبانید. حالا لازم نیست از کودک تان بخواهید تا پر شدن قلک صبر کند چون این صبر برای آنها چندان آسان نیست.

منبع: جام جم آنلاین

به "این وسایل جذاب را با بطری آب بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این وسایل جذاب را با بطری آب بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید