اوت لت های سنگاپور، جایی برای خرید مقرون به صرفه

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، اوت لت های سنگاپور می توانند برترین گزینه برای سفری ارزان به سنگاپور باشند. مسافران می توانند با مراجعه به اوت لت های سنگاپور، تمامی اجناس مانند لباس ها را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آن ها تهیه کنید. اولت لت های سنگاپور برترین گزینه برای خرید سوغاتی و یادگاری برای خودتان و عزیزانتان هستند. اگر شما هم می خواهید سفری کم هزینه به سنگاپور داشته باشید و اجناس با کیفیتی را با قیمت بسیار مناسب از این دولت شهر خریداری کنید، ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. در ادامه این مطلب از خبرنگاران ، برترین اوت لت های سنگاپور برای خریدی ارزان و باکیفیت معرفی شده اند.

اوت لت های سنگاپور، جایی برای خرید مقرون به صرفه

مرکز خرید IMM

اگر در پی خرید از برندهای لوکس و مطرح جهان هستید و می خواهید هزینه کمتری برای تهیه محصولات این برندها بپردازید، مرکز خرید IMM یکی از برترین اوت لت های سنگاپور برای شماست. این فروشگاه و مرکز خرید که یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید سنگاپور است، بیش از 80 مغازه اوت لت از برندهای مطرح جهان را در خود جای داده است. اوت لت های مرکز خرید IMM همواره تخفیف های خوبی داشته و گاهی این اندازه تا 80 درصد تخفیف هم می رسد. در این مرکز خرید امکانات دیگری مانند رستوران و فضای باز هم وجود داشته که می توانید پس از خرید خود از آن ها لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید که تخفیف های بالای این مرکز خرید باعث شده که IMM بیشتر اوقات بسیار شلوغ باشد. بنابراین اگر نمی توانید جاهای شلوغ را تحمل کنید، این مرکز خرید مناسب شما نیست.

آدرس: 2 Jurong East Street 21, سنگاپور 609601

مرکز خرید مصطفی

مرکز خرید مصطفی به طور کلی یک مرکز خرید ارزان قیمت در محله هند کوچک است که بعضی از برترین اوت لت های سنگاپور هم در این مرکز خرید مشاهده می شوند. البته ناگفته نماند که نمی توانید خیلی نمایندگی های برندهای لوکس و معروفی را در این مرکز خرید پیدا کنید. اما اگر می خواهید از بعضی از برندهای میانه خریدی ارزان داشته باشید یا به طور کلی از مغازه های ارزان قیمت و ارزان سنگاپور تماشا کنید، مرکز خرید مصطفی یکی از برترین گزینه ها برای شماست. این مرکز خرید یک مقصد بسیار عالی برای خرید سوغاتی های ارزان قیمت اما باکیفیت برای تمام عزیزانتان است. ضمناً می توانید هنگام مراجعه به این مرکز خرید، از منطقه هند کوچک سنگاپور هم تماشا کنید.

آدرس: 145 Syed Alwi Rd, Mustafa Centre, سنگاپور 207704

مرکز خرید ION اورچارد

یکی دیگر از مراکز برترین اوت لت های سنگاپور، مرکز خرید ION اورچارد است. این مرکز خرید یک مرکز خرید و فروشگاه بسیار مدرن است که می توانید در آن نمایندگی های اوت لت بسیاری از برندهای مطرح جهان را پیدا کنید. در مرکز خرید ION اورچارد می توان تمامی اجناس مانند لباس، جواهرات، کیف و کفش و بسیاری آیتم های دیگر برندهای مطرح را با قیمت مناسب پیدا کرد. فضای این مرکز خرید کاملا امروزی بوده و بیش 300 مغازه آن به شما اجازه می دهد که تا ساعت ها در این مرکز خرید به گشت و گذار بپردازید. پس از اتمام خرید هم می توانید به رستوران ها و کافه های ION اورچارد مراجعه نموده و خستگی خود را از تن به در کنید.

آدرس: 2 اورچارد Turn, سنگاپور 238801

مرکز خرید Ngee Ann City

یکی از شناخته شده ترین و شیک ترین اوت لت های سنگاپور، مرکز خرید Ngee Ann City است. معنای نام این فروشگاه به طور کلی یعنی یک شهر داخل یک شهر دیگر. این لقب را به این علت به این مرکز خرید داده اند که در آن مغازه های بسیاری وجود داشته و تقریبا همه چیز برای خرید پیدا می گردد. در این ساختمان 7 طبقه 130 مغازه وجود داشته که بسیاری از آن ها نمایندگی های برندهای شناخته شده اروپایی مانند شنل و بربری هستند. علاوه بر این برندها، می توانید بسیاری از برندهای میانه مانند زارا را هم در مرکز خرید Ngee Ann City مشاهده کنید. این مرکز خرید اوت لت های بسیاری برای تمامی مسافران با بودجه های خرید متفاوت ارائه می دهد. امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز خرید هم شامل رستوران ها و کافه های متعدد می شوند.

آدرس: 391A اورچارد Rd, سنگاپور 238873

مرکز خرید VivoCity

مرکز خرید VivoCity یکی از برترین مراکز خرید سنگاپور برای یک خرید ارزان است. با وجود این که برندهای رده بالایی مانند شنل یا گوچی در این مرکز خرید دیده نمی شوند، اما افراد می توانند نمایندگی برندهای میانه و گاهی میانه رو به پایین جهان را در این مرکز خرید پیدا نمایند. اوت لت های مرکز خرید VivoCity به همراه خرده فروشان این فروشگاه، به شما اجازه می دهند تا خرید ذی پیروز با قیمت بسیار پایین داشته باشید. لازم به ذکر است که بسیاری از رستوران ها و غذا فروشی های مطرح سنگاپور هم در این مرکز خرید قرار گرفته اند. می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر از رستوران های بیرون فروشگاه، در این فروشگاه غذا و خوراکی های مخصوص سنگاپور را هم تهیه کنید.

آدرس: 1 HarbourFront Walk, سنگاپور 098585

مرکز خرید Anchorpoint

مرکز خرید Anchorpoint درست در مقابل یکی از برترین اوت لت های سنگاپور، یعنی اوت لت برند IKEA قرار گرفته است. اگر می خواهید پس از خرید لوازم خانگی با قیمت پایین از IKEA به سراغ خرید لباس و زیور آلات بروید، مرکز خرید Anchorpoint یکی از برترین گزینه های موجود برای شماست. در این مرکز خرید 2 طبقه هم خیلی نمی توانید برندهای رده بالایی را مشاهده کنید. اما برندهایی مانند Pedro، Slechers و Cotton On در این مرکز خرید نمایندگی داشته و تخفیف های بسیار خوبی را به مسافران خود پیشنهاد می دهند.

آدرس: 370 Alexandra Rd, سنگاپور 159953

مرکز خرید Paragon

مرکز خرید Paragon یکی از محبوب ترین مراکز خرید سنگاپور بین مردم محلی و مسافران است. در این مرکز خرید 6 طبقه، مسافران می توانند نمایندگی های عمده و خرده فروشی بسیاری از برندهای مطرح جهان را با تخفیف بسیار زیاد پیدا نمایند. بعضی از محبوب ترین اوت لت های سنگاپور که تخفیف های بسیار ویژه ای دارند در این مرکز خرید واقع شده اند. در این مرکز خرید علاوه بر اوت لت های فراوان، می توان نمایندگی های اصلی برندهای بزرگ جهان را هم مشاهده کرد. چه در پی یک خرید لوکس باشید چه در پی یک خرید ارزان قیمت و ارزان باشید، بی شک می توانید در مرکز خرید Paragon برترین ها را پیدا کنید. پس از خرید هم می توانید در رستوران های با کیفیت این مرکز خرید یک غذای عالی نوش جان کنید.

آدرس: 290 اورچارد Rd, سنگاپور 238859

مرکز خرید خیابان Bugis

بازار خیابانی Bugis سنگاپور یکی از برترین و شناخته شده ترین بازارهای این دولت شهر است که بسیاری از اوت لت های سنگاپور را هم در خود جای داده است. بیشتر مسافرانی که قصد دارند برای خود یا عزیزان خود یک سوغاتی یا یادگاری تهیه نمایند، به مرکز خرید خیابانی Bugis مراجعه می نمایند. در این بازار خیابانی می توانید نمایندگی ها و اوت لت های برندهای میانه جهان را مشاهده نموده و علاوه بر آن، با فروشنده های محلی هم آشنا خواهید شد. اگر می خواهید هم یک خرید ارزان از اوت لت های سنگاپور داشته باشید و هم صنایع دستی و محصولات محلی سنگاپور را از نزدیک مشاهده کنید، مراکز خرید خیابان Bugis می تواند برترین انتخاب برای شما باشد.

آدرس: 3 New Bugis Street, سنگاپور 188867

مرکز خرید Lucky Plaza

یکی از مراکز خرید و اوت لت های سنگاپور که به داشتن وسایل و آیتم های باکیفیت معروف شده است، Lucky Plaza است. این مرکز خرید در نزدیکی مرکز خرید اورچارد در همین محله قرار گرفته و بسیاری از برندهای مطرح جهان در این مرکز خرید نمایندگی دارند. مسافران می توانند بسیاری از طراحی های این برند ها را با قیمت بسیار مناسب و ارزان برای خود یا به عنوان سوغاتی تهیه نمایند. در این مرکز خرید 6 طبقه تقریبا می توانید هر چه که می خواهید را پیدا کنید. پس از اتمام خرید هم می توانید از غذاهای خوش طعم و باکیفیت رستوران و کافه های مرکز خرید Lucky Plaza لذت ببرید.

آدرس: SG, اورچارد Rd, Lucky Plaza, سنگاپور 238863

مرکز خرید Queensway

اگر در پی خرید لباس و تجهیزات ورزشی باکیفیت با قیمت بسیار پایین هستید، مرکز خرید Queensway یکی از برترین اوت لت های سنگاپور برای شماست. در این مرکز خرید می توانید نمایندگی برندهای ورزشی بسیار معروفی مانند Nike، Under Armour، Adidas و بسیاری برندهای ورزشی دیگر را پیدا کنید. این مرکز خرید بزرگ می تواند برترین مرکز خرید برای ورزشکارانی باشد که می خواهند برترین لباس ها و تجهیزات ورزشی را با کمترین قیمت ممکن تهیه نمایند. در این مرکز خرید هم مسافران می توانند پس از اتمام خرید خود، در رستوران ها و کافه های این مرکز خرید غذا نوش جان نمایند.

آدرس: 1 Queensway, سنگاپور 149053

کلام آخر درباره اوت لت های سنگاپور

در این مطلب 10 مورد از برترین اوت لت های سنگاپور برای یک خرید ارزان و ارزان قیمت را معرفی کردیم. در صورتی که می خواهید سفری کم هزینه به سنگاپور داشته باشید، این مراکز خرید برترین گزینه برای شما خواهند بود. اگر قصد خرید از برندهای مطرح جهان را نداشته باشید هم می توانید از بازارهای محلی سنگاپور بازدید نموده و برای خود یا عزیزان خود سوغاتی های ارزان قیمت و با کیفیت تهیه کنید. در صورتی که می خواهید سفری ارزان قیمت به سنگاپور داشته باشید، سایر مطالب وبلاگ آریابلاگ در رابطه با سفری کم هزینه به سنگاپور و جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور را از دست ندهید. از همراهی شما تا این لحظه سپاس گزاریم.

برترین اوت لت های سنگاپور برای خرید وسایل ورزشی کدام اند؟

برترین اوت لت سنگاپور برای خرید وسایل ورزشی از برندهای مطرح جهان، مرکز خرید Queensway است.

معروف ترین اوت لت سنگاپور کدام است؟

معروف ترین و شلوغ ترین اوت لت های سنگاپور که همواره تخفیف های بسیاری دارند، در مرکز خرید IMM سنگاپور واقع شده اند.

لوکس ترین اوت لت سنگاپور کدام است؟

یکی از مراکز خرید سنگاپور که بیشترین اوت لت های برندهای رده بالای جهان را در خود جای داده است، مرکز خرید Ngee Ann City است.

کدام مرکز خرید سنگاپور برای خرید وسایل خانه مناسب است؟

یکی از برترین اوت لت های سنگاپور برای خرید وسایل خانه با کیفیت با قیمت مناسب، اوت لت IKEA است.

منبع: الی گشت

به "اوت لت های سنگاپور، جایی برای خرید مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوت لت های سنگاپور، جایی برای خرید مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید