اطلاعات دفاتر پیشخوان به روزرسانی می گردد

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری گفت: با توجه به شروع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر در شش ماهه اول سال 1400، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی ظرف مدت 20 روز می توانند اطلاعات اولیه دفتر خود را مشاهده و درصورت احتیاج اطلاعات خود را به روزرسانی نمایند.

اطلاعات دفاتر پیشخوان به روزرسانی می گردد

شهرام حی شاد، گفت: بخش عمده ارزیابی شاخص های رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت، براساس اطلاعات اولیه ثبت شده به وسیله دارندگان پروانه در سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر انجام می گردد. نتایج ارزیابی سال 1399 نشان می دهد که بعضی اطلاعات اولیه ثبت شده به وسیله دارندگان پروانه در این سامانه اشکال دارد، بر همین اساس رگولاتوری برای ایجاد شرایط یکسان و عادلانه برای تمام دفاتر پیشخوان، از ابتدای مهر امسال امکان به روزرسانی اطلاعات در سامانه را برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان ایجاد نموده است.

وی ادامه داد: برای ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال 1400 دفاتر پیشخوان، دارندگان پروانه، می توانند با کد ملی خود به نام نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه به آدرس geps.cra.ir شوند. در صورتیکه دارنده پروانه، نام کاربری و رمز عبور خود را هنگام ثبت نام تغییر داده باشد، باید نام کاربری و رمز عبور نو را وارد نمایند.

حی شاد، با اشاره به تدوین دستورالعمل اجرایی سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: این دستورالعمل با هدف تسریع در اجرای فرآیندهای ارزیابی و رتبه بندی تدوین و بر روی پورتال رگولاتوری، بارگذاری شده است و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان در صورتیکه بعد از مطالعه این دستورالعمل با مشکل فنی در تکمیل اطلاعات خود روبرو شدند، می توانند با شماره 89662912 تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایند.

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطا رادیویی، دستورالعمل اجرایی سامانه جامع ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، در این لینک قابل مشاهده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "اطلاعات دفاتر پیشخوان به روزرسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات دفاتر پیشخوان به روزرسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید