ادارات و مدارس این استان ها فردا تعطیل شد، خبر در حال تکمیل

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران : در پی افزایش سرما ادارات و مدارس بعضی استان ها در روزهای آینده تعطیل شد.

ادارات و مدارس این استان ها فردا تعطیل شد، خبر در حال تکمیل

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رسانه ها ادارات و مدارس بعضی استان ها در روزهای آینده تعطیل شد.

استان قزوین:

با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین دانشگاه ها و مدارس در سطح استان تا آخر هفته تعطیل شدند و کلاس های آنها به صورت غیرحضوری برگزار می گردد. شروع به کار تمامی دستگاه های دولتی از روز دوشنبه 26 دی تا خاتمه هفته ساعت 9 صبح و خاتمه کار ساعت 14 خواهد بود.

استان خراسان جنوبی:

سید علیرضا موسوی نژاد صبح امروز در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیرحضوری شدن تمامی فعالیت های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان از فردا دوشنبه 26 دی ماه تا خاتمه هفته اطلاع داد.

استان گلستان:

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، گفت: امروز در جلسه ستاد بحران تصمیم گرفته شد مدارس فردا دوشنبه 26 دی ماه نیز غیرحضوری و آموزش ها در سامانه شاد ادامه یابد. کلاس های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون ها بهتر است غیرحضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت 9 صبح شروع می نمایند.

استان خراسان رضوی:

معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: به علت سردی هوا و صرفه جویی در مصرف گاز همه مهدهای کودک، مدارس در همه مقاطع تحصیلی و دانشگاهها در خراسان رضوی از یکشنبه 25 دی تا خاتمه هفته تعطیل شد.

استان خراسان شمالی:

دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف صرفه جویی در مصرف گاز تا خاتمه هفته تمدید شد.

استان گیلان:

فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان گیلان تا خاتمه هفته نیز به صورت غیرحضوری شد. ساعت کاری ادارات ، دستگاه ها و بانکها تا روز چهارشنبه 28 دی ماه ساعت 8:30 دقیقه و خاتمه آن 12:30 دقیقه خواهد بود.

استان همدان:

بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، شرکت ها، موسسات، بانک ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی فردا (دوشنبه، 26 دی) به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

منبع: توریسم آنلاین

به "ادارات و مدارس این استان ها فردا تعطیل شد، خبر در حال تکمیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات و مدارس این استان ها فردا تعطیل شد، خبر در حال تکمیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید