وام 20 میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، خبرنگاران: معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی به وسیله کانون های بازنشستگی اطلاع داد.

وام 20 میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

تسنیم نوشت: سید مرتضی حسینی؛ معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در گفت وگویی درباره پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: مقدار این وام در سال 1400 ، 7 میلیون تومان بود که در سال گذشته به 12 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به افزایش مجدد رقم وام قرض الحسنه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: این مبلغ امسال به 20 میلیون تومان رسیده است.

معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی درباره نحوه ثبت نام و پرداخت این وام افزود: بازنشستگان می توانند به وسیله کانون های بازنشستگی درخواست خود را برای دریافت وام ثبت نام نمایند.

حسینی افزود: بازنشستگان باید به کانون های بازنشستگی استان ها و شهرستان ها مراجعه و پس از ارائه مدارک منتظر دریافت وام باشند.

وی با اشاره به اینکه در امسال پرداخت وام قرض الحسنه به 300 هزار نفر از بازنشستگان برنامه ریزی شده است، توضیح داد: محتمل است تا سرانجام سال این تعداد به 500 هزار نفر برسد.

منبع: توریسم آنلاین

به "وام 20 میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام 20 میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید