نامزد های انتخابات، ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، زین العابدین شجاع رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی شهرستان فیروز کوه در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: از شروع روز ثبت نام تا به این لحظه 13 نفر ثبت نام قطعی و چند نفری هم بصورت غیرقطعی در شهرستان فیروزکوه ثبت نام کرده اند.

نامزد های انتخابات، ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند خبرنگاران

زین العابدین شجاع رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی شهرستان فیروز کوه در تبادل نظر با وبلاگ آریابلاگ گفت: از شروع روز ثبت نام تا به این لحظه 13 نفر ثبت نام قطعی و چند نفری هم بصورت غیرقطعی در شهرستان فیروزکوه ثبت نام کرده اند.

شجاع با اشاره به جلسات و هماهنگی های خوبی که در هیات نظارت اتفاق افتاده است اضافه کرد: انتخابات پیش رو، چون در برخی مناطق علاوه بر شورا های اسلامی و ریاست جمهوری، خبرگان و مجلس را نیز شامل می گردد، جلسات متعدد و تعاملات خوبی با مسئولان ذیربط انجام شده است.

رییس هیات نظارت شهرستان فیروزکوه در راستای اهمیت هیات نظارت گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب احتیاج به نظارت درست و دقیق وجود دارد، همچنان که در شهرستانی کوچکی مانند فیروز کوه، چون نامزد ها از طیف ها و قومیت های متفاوتی هستند و تقریبا یکدیگر را می شناسند ضرورت هیات نظارت بشدت احساس میگردد و الحمدلله تا الان نیز مسئله ای نبوده است.

وی تاکید نمود: هیچ تفاوتی بین ثبت نام نمایندگان در روز های اول و روز های آخر وجود ندارد و تنها احتمال شلوغ شدن سامانه و مسائل سیستمی در روز های آخر می باشد؛ لذا خواهشمندیم ثبت نام را برای ساعات و روز آخر قرار ندهند و مدارک ثبت نام را بصورت کامل همراه داشته باشند.

زین العابدین شجاع در سرانجام اضافه کرد: امیدواریم مردم افرادی را که دغدغه مندی آبادانی کشور دارند و در جهت ولایت قدم برمی دارند را خوب شناسایی کرده و انتخاب نمایند و شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نامزد های انتخابات، ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزد های انتخابات، ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید