رویارویی مسی و رونالدو در بازی ستارگان لیگ های آمریکا و عربستان

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، تیلور تولمن مهاجم سابق باشگاه نیو انگنلد روولوشن که 30 بازی در تیم ملی کشورش انجام داده، اعتقاد دارد که باید منتخب ستارگان لیگ آمریکا و منتخب ستارگان لیگ عربستان به مصاف هم بروند.

رویارویی مسی و رونالدو در بازی ستارگان لیگ های آمریکا و عربستان

کریستیانو رونالدو یکی از ستارگان اصلی لیگ عربستان است که البته ستارگانی نظیر انگولو کانته، کریم بنزما، ریاض محرز و کالیدو کولیبالی به این لیگ ملحق شده اند و به زودی نیمار نیز به آنها ملحق می گردد. از سویی مسی نیز سال َآینده قطعا در بازی منتخب ستارگان لیگ آمریکا در کنار بازیکنانی نظیر سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا حضور پیدا خواهد نمود.

تولمن در خصوص پیشنهاد خود گفت: می دانید که نظر من در خصوص دوره بعدی بازی منتخب ستارگان لیگ آمریکا چیست؟ منتخب ستارگان لیگ عربستان را دعوت کنید و بازی را در استادیوم رزبول انجام بدهید. این بازی می تواند آخرین رویارویی رونالدو و مسی باشد. در حال حاضر یک بحث داغ وجود دارد که کدام لیگ بهتر است و این بازی می تواند یک دوئل مجذوب کننده باشد. مسی در لیگ آمریکا فوق العاده کار می نماید و از سویی بازیکنان جوان خوبی در لیگ آمریکا حضور دارند که می توانند در مقابل بازیکنان پر سن و سال تر در عربستان قرار بگیرند. در حال حاضر بر خلاف چند ماه پیش، هر دو لیگ مورد توجه فوتبال جهان قرار دارند. هر کسی دوست دارد که در بازی میان رونالدو و مسی حضور داشته باشد.

آخرین دوره بازی منتخب لیگ آمریکا در مقابل آرسنال بود که تیم انگلیسی با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "رویارویی مسی و رونالدو در بازی ستارگان لیگ های آمریکا و عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویارویی مسی و رونالدو در بازی ستارگان لیگ های آمریکا و عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید